ik ben ook van in begin lid geweest en het geroddel is serieus overdreven, helemaal in het begin is er mss 1 iets over gezegd, maar verder niet meer kwamen alleen foto's op van onze kinderen .. ging over de zwangerschap van Djonna waar we allemaal mee mee leefde , der werd de laatste tijd amper iets gezegd toen begon inderdaad de irritante reclame en heb ik me afgemeld, der gebeurde buiten die reclame helemaal niets meer dus de vrouwen die roepen dat het 1 en al roddel was wie doet er nu kinderachtig want zo was het helemaal niet
Ik dacht het, jij zegt het!! Er stond nu wel 1 interresant bericht op van een van de leden haar nichtje die flink te vroeg weeen en ontsluiting had....ik ben wel benieuwd hoe dat is afgelopen.... Djonna heb ik gelukkig als prive vriendin of FB dus aan haar kan ik nog vragen hoe het gaat met haar zwangerschap.!!
Ik kan er nog wel gewoon in hoor? Denk dat de beheerder de meesten er gewoon uitgegooid heeft. Misschien de lui die toch nooit reageerden?
Bij mij ook niet meer. ach ja zp fb was toch dood er werd toch alleen nog maar reclame op gepost en verder al maanden niet meer gekletst
Geroddel? damn dat is lang geleden dat er daar uberhaupt werd geroddeld en gekletst. Ik denk wel maanden. Snap ook niet waarom sommige dames dachten dat er nog steeds geroddeld werd (ze waren niet eens lid). Het was daar echt dood. Misschien heeft fb het begraven dat ie zo dood was, dat hij daarom er niet meer is.
Nou dan heb jij echt met je neus gelezen denk ik. Na 2 opmerkingen heb ik namelijk nog geprobeerd zowel op FB als hier de rel te sussen En heb me toen afgemeld
Kan me herrineren dat ik volgens mij vorige week nog een inbox bericht had dat enkele leden op een bericht in zp hadden gereageerd waaronder jij.... Maar goed is raar dat het zomaar verdwenen is...als iemand er geen zin meer in heeft ok..maar het even melden is wel zo netjes.
huh, ik lees echt met verbazing .. hoe kunnen sommige vrouwen nu overal rel en geroddel hebben gezien terwijl ik echt elke dag online was en de laatste weken amper iets gezien heb op die pagina? er werd amper nog gesproken op die pagina .. buiten een paar losse berichten hier en daar, paar foto's en reclame wat een gedoe om niets
Laatste rel was over die irritante reclame die steeds gepost werdt daarvoor heel lang geen rel/roddel of iets boeiends.
ja maar dat was toch ook van die pagina zelf, 't was niet zo dat het rel of roddel was over wat er op zp gebeurde en het is geen roddel als de persoon zelf het kan lezen wat daar het geval was