Vreemd, de ZP op faceboek is ineens weg!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

Echt? wat ontzettend kinderachtig zeg, puberaal gedrag dus.

2. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ik ben ook van in begin lid geweest en het geroddel is serieus overdreven, helemaal in het begin is er mss 1 iets over gezegd, maar verder niet meer
    kwamen alleen foto's op van onze kinderen .. ging over de zwangerschap van Djonna waar we allemaal mee mee leefde , der werd de laatste tijd amper iets gezegd

toen begon inderdaad de irritante reclame en heb ik me afgemeld, der gebeurde buiten die reclame helemaal niets meer
    dus de vrouwen die roepen dat het 1 en al roddel was
    wie doet er nu kinderachtig want zo was het helemaal niet

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nee, nadat de rel was afgelopen was het natuurlijk niet meer leuk

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik dacht het, jij zegt het!! Er stond nu wel 1 interresant bericht op van een van de leden haar nichtje die flink te vroeg weeen en ontsluiting had....ik ben wel benieuwd hoe dat is afgelopen....

Djonna heb ik gelukkig als prive vriendin of FB dus aan haar kan ik nog vragen hoe het gaat met haar zwangerschap.!!

5. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    O, die facebookpagina.. Ik heb me daar vrij snel weer afgemeld, ik had daar zoooo geen zin in!

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

En jij bent ??

De rel was nog gaande hoor toen ik weg was .. ;)

Waarom leg ik het nog uit .... ;)

7. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik kan er nog wel gewoon in hoor? Denk dat de beheerder de meesten er gewoon uitgegooid heeft. Misschien de lui die toch nooit reageerden?

8. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Bij mij ook niet meer. ach ja zp fb was toch dood er werd toch alleen nog maar reclame op gepost en verder al maanden niet meer gekletst

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Geroddel? damn dat is lang geleden dat er daar uberhaupt werd geroddeld en gekletst. Ik denk wel maanden.

Snap ook niet waarom sommige dames dachten dat er nog steeds geroddeld werd (ze waren niet eens lid).
    Het was daar echt dood. Misschien heeft fb het begraven dat ie zo dood was, dat hij daarom er niet meer is.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou dan heb jij echt met je neus gelezen denk ik.

Na 2 opmerkingen heb ik namelijk nog geprobeerd zowel op FB als hier de rel te sussen;)

En heb me toen afgemeld;)

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    maanden? nou 2 of 3 dan ofzo........zo lang geleden is het allemaal niet..........

12. Alita

Alita Niet meer actief

waarover werd er dan geroddelt vraag ik em nu af?

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kan me herrineren dat ik volgens mij vorige week nog een inbox bericht had dat enkele leden op een bericht in zp hadden gereageerd waaronder jij:p....

Maar goed is raar dat het zomaar verdwenen is...als iemand er geen zin meer in heeft ok..maar het even melden is wel zo netjes:).

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

oa over dat ik zo interessant was ;)

15. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb alle rellen gemist geloof ik haha.

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Die waren er ook amper en niet echt intressant. ging over nietszeggende dingen

17. Alita

Alita Niet meer actief

aha:D

18. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    huh, ik lees echt met verbazing .. hoe kunnen sommige vrouwen nu overal rel en geroddel hebben gezien
    terwijl ik echt elke dag online was en de laatste weken amper iets gezien heb op die pagina?

er werd amper nog gesproken op die pagina .. buiten een paar losse berichten hier en daar, paar foto's en reclame

wat een gedoe om niets

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Laatste rel was over die irritante reclame die steeds gepost werdt daarvoor heel lang geen rel/roddel of iets boeiends.

20. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ja maar dat was toch ook van die pagina zelf, 't was niet zo dat het rel of roddel was over wat er op zp gebeurde

en het is geen roddel als de persoon zelf het kan lezen :p wat daar het geval was

Deel Deze Pagina