Er werdt vaak ook op zp gezegt dat er geroddeld werdt op fb maar toen was er helemaal niets aan de hand. Dus een groot opgeblazen verhaal
Ik dacht toen leuk en heb me gelijk aangemeld maar heel snel weer afgemeld. Ik ben afgehaakt toen daantje22 werd gemangeld en er topics a la "trek in aspergers" enzo werden geopend, niet mijn humor... Boeit me verder niet maar wil wel even zeggen dat ik het wel vreemd vind dat er nu zijn die vragen daarover stellen en onwetend doen terwijl ik die daar echt wel ben tegengekomen toen maargoed, ieder z'n pleziertje Hoe het daarna is gegaan geen idee maar de toon was gezet...
Ohh ik geef eerlijk toe dat ik daar ook wat in gezegd heb hoor! Maar toen er op die FB een discussie over ontstond heb ik mn excuus aangeboden en geprobeerd die discussie te sussen omdat die FB met leuke bedoelingen geopend werd. Toen dat niet lukte heb ik me afgemeld had geen zin in gezeur. ( wat er nu dus ook is )
nee, als er over mij word geluld en ik voor gek word gezet aan de hand van een topic op ZP is dat geen roddelen? en hoe kan iemand dit weten dat er over hem/haar geluld word als hij/zij geen lid is van die FB waar je je eerst voor moet aanmelden? beetje je eigen goedpraten.. en denk je nou echt dat als ik mezelf had aangemeld ik geaccepteerd werd dan is de fun er natuurlijk af ik zou zeggen; lees mijn blog is zie je zelf dat een aantal het toegeven om achter mn rug om over mij geluld te hebben op die ZP FB, en nu schijnheilig zeggen dat er niet geroddeld of gereld is http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/daantje22/785-wie-heeft-eigelijk-de-stoornis-de-ander.html
maar diegene die over mij roddelden hebben mij dit niet megegedeeld hoor ik moest van andere meiden die zich hier gelukkig niet toe verlagen horen dat er sommige zo kinderachtig en laag aan de grond waren om achter mijn rug om mij zeer belachelijk te maken en mij tot aan de grond toe vernederen op die ZP FB, dus ja, het is achter mijn rug om gegaan degene die zo respectloos waren hadden mij dit ook per PB kunnen mededelen ipv achter mijn rug om op FB ik heb geen PB gezien van " daantje, wij lullen nu over je en boren je de grond in op de ZP FB'' dus dat noem ik achter mn rug om ja als ik er geen weet van heb
de mensen die hier zeggen dat het alleen maar rel en geroddel was jullie zijn niet lang lid geweest? alessandro2011 heeft op dat ene topic inderdaad sussend gereageerd en toen heeft iedereen het erbij gelaten is toen ook niet meer gebeurd daar vanaf dan was het er vooral saai en iets betekenend .. anders was er geen plaats geweest om om de 5sec reclame neer te zetten voor nutteloze dingen
Hoezo? Ik vond ze totaal niet intressant en vooral nietszeggend. Dan ben ik toch eerlijk. Hoezo liegen?
jeetje dat is behoorlijk laag en kinderachtig hoor... Niet dat ik nooit in de knoop zit met Daantje maar dat heeft iedereen wel eens met iemand op het forum....naderhand is alles toch ook gewoon weer goed. Maar om iemand nu zo te beledigen vindt ik te ver gaan bah!
Vanaf dat fb ongeveer is gestart kwamen er regelmatig berichtjes voorbij om elkaar te tippen over eventuele reltopics of topics met mogelijke potentie daartoe. Afgezien nog van hoe laag er werd gedaan over bepaalde tsers was het gezellig opjutten naar elkaar toe. Jullie hebben je daar echt van je meest mooie kant laten zien zullen we maar zeggen en mij maak je echt niet wijs dat het over was na die éne keer. Sommige zaten zich af en toe letterlijk te vervelen. Nou zal me dat verder een worst zijn hoor. Het is maar waar je je vermaak vandaan haalt. Maar doe niet zo schijnheilig zeg, dat siert totaal niet. Veel plezier verder hier, ik ben weg. Heb wel wat beters te doen.
en jij denkt mij te kennen??? ik zeg toch dat het in het begin wel zo was maar nadien helemaal niet meer .. er waren 150 leden, die waren allemaal continu aan het rellen en het roddelen wat een ego's als jullie denken zo interessant te zijn dat wij een hele fb pagina volledig in teken van jullie zetten
Jeetje wat kinderachtig dan op FB......dat je soms een met iemand in de clinch ligt moet kunnen...heb ik ook vaker hihi...maar dat zou ik nooit doen. Maar ik ken er ook een paar die zo kunenn zijn...mij is ook ooit verteld om pas terug te reageren als ik eens fastoendelijk ABN kon....nou ja laag! Maar zegt meer over die persoon zoiets natuurlijk...