Weet het maakt niet uit wat je zegt. Sommige meiden en ik wekken misschien een alergische reactie bij mensen op, dat bij alles wat we zeggen altijd het tegendeel bewezen moet worden. Ookal weten ze niet eens waar ze het over hebben. Alles wat we zeggen is niet waar. Vind het een btje vermoeiend worden.
Maar ff ontopic weer voor dit weer een rel wordt ofzo. Om eerlijk te zijn mis ik dus die fb zp niet. Ik had er totaal niets mee
Ik blijf me echt verbazen over sommige topics en hoe ze escaleren... voelt een beetje als een puber forum ipv een volwassenen forum!
Ja maar soms wordt ook veel verkeerd opgevat door andere Het is ook wel eens moeilijk om iets te zeggen en niet verkeerd over te komen......sommige schrijven lulliger dan ze het bedoelen
Ik heb me een week of twee geleden afgemeld. Er werd daar zo neerbuigend over een lid van zp gepraat dat dat voor mij echt de max was. En dat alleen maar omdat er op zp een topic over sex was gesloten. Echt zo grof.
en als er een topic is hier op zp, zie je ook altijd de zelfde ''kliek'' tegelijk het topic zit te lezen en lekker gaan bashen en de boel gaan opbotsen..niet omdat ze het er mee oneens zijn, maar gewoon om maar lekker diegene eronderuit te halen.. hoe kinderachtig is dat.. je kunt de klok erop gelijk zetten dat als nr1 komt, nr2,3,4,5 in het topic volgen met dezelfde ongenuanceerde mening om maar te rellen.. lijkt wel de middelbare school of zoals nu de trend is; voeg lekker degene die je niet moet toe op je persoonlijke FB/hyves en die daar poeslief tegen in zijn/haar gezicht en vertel dan op ZP zoveel mogelijk slechte info over die persoon die je van dr FB/hyves hebt.. waarom een persoon in je FB hebben die je veracht? jammer dat er daardoor iemand gister der account heeft opgezegd, ook erg jammer dat zo iemand zich laat wegjagen door een stel kinderachtige pubers die zichzelf blijkbaar zelf niet erg waarderen of lekker in hun vel voelen zitten
Heb je helemaal gelijk in. Dat is het nadeel dat je achter een computer zit en elkaar niet in de ogen kunt kijken. Probeer het altijd maar een btje op te lossen met smileys. (als ik iets grappig bedoel)
Eigenlijk best zielig dat je op een FB over mensen gaat roddelen en hier schijnheilig gaat zitten doen niet?
hahah ja ik heb het ook vaker dat ik het anders opschrijf dan dat ik het bedoel .....naderhand lees ik het dan terug en zie ik dat het eigenlijk best lullig staat Maar die smileys kun je dan idd goed gebruiken
Ik zou er ook nooit voor kiezen om mij op FB toe te voegen.....ik wil proberen ze anoniem mogelijk te blijven....dan krijg je ook deze onzin niet
nee, maar dan word er gezegd dat er al maaaaanden niet meer geroddeld is terwijl dat er deze week nog geroddeld is buiten ZP om over bijv que en dat info over haar van haar FB/hyves werd gehaald leuk, je denkt fatsoenlijke mensen op je FB/Hyves te hebben en doen daar schijnheilig in je gezicht, en op ZP word diegene onderuit gehaald met privé info van zijn/haar FB/hyves grote meiden zeg.. als ik iemand niet moet, ga ik die niet op mijn persoonlijke hyves/fb toevoegen, maar verwijder ik diegene en ga ik niet op FB/hyves schijnheilig aardig doen tegen die persoon, en achter der rug om haar de grond in boren en dat was trouwens niet alleen bij Que het geval, maar bij meerdere, en ook telkens dezelfde trouwens die dat deed ( die nu angstvallig stil is )
Dat is de reden dat ik hem er weer lekker afgegooid heb Geen groepjes meer op mijn FB behalve de juli mama's
Ik heb gisteren ook alles proberen annoniem te zetten. Werd er zo moe van dat mensen elke keer kwamen gluren. Ik ben nogal een actieve poster. Bevalt me prima heb ook op hyves en fb een zooitje mensen uitgegooit die niet actief meer waren