Vreemd, de ZP op faceboek is ineens weg!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coortje

Coortje Niet meer actief

Ik wist trouwens niet eens dat er ook een fb pagina was.. dus heb er ook niks aan kunnen missen hahaha!

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    hele verhalen over jou..... tuurlijk niet dobbel.... in het begin is er wel wat geroddeld maar dat is nu eenmaal dames eigen....en als een uit de hand gelopen topic gesloten word konden we daar nog even verder discusseren.... boeiend...

Ik vind eigenlijk dat we helemaal niet meer een fb zp moet komen ik ben er wel klaar mee eigenlijk..... eigenlijk werden er de laatste tijd niet zoveel berichten meer opgezet behalve Reclame en af en toe een leuk filmpje of foto...

Hij mag dicht wat mij betreft!

3. Alita

Alita Niet meer actief

hihi....

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

maar het erge is dat dat niet een op zichzelf staand geval is
    als je dan Que niet moet, waarom haar dan op je privé FB/hyves hebben? en niet alleen Que hoor, ook andere waarbij ze dit doet die ze op haar privé fb/hyves HAD ( want na dit incident wil niemand meer je ''vriendje'' zijn natuurlijk ;))

en daarbij, ze veroordeeld Que met dingen uit haar PRIVE gegevens die ze van FB/hyves heeft buiten ZP om ( lekker laag) terwijl ze zelf précies hetzelfde heeft gedaan toen zij in de financiële problemen zat. beetje heel erg krom om iemand met zijn haar privegegevens af te branden over bepaalde dingen terwijl andere ook genoeg over haar weten en niet zo laag zijn om haar daar 1000x mee te confronteren.

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Na het topic hier op zp over sex, geopend door Rono en later gesloten door het beheer, is er flink gescholden op een lid hier. Echt heel asociaal. Grof zelfs. Er lachen dat iedereen dat vond. Nee, dat is geen discussie maar iemand afmaken.

6. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Uhm ff vraagje tussendoor. Offtopic natuurlijk

Zijn jullie nu niet net zo hard bezig over Rono mbt roddelen? Of ligt dit aan mij?

7. Alita

Alita Niet meer actief

@Daantje maar iedereen voegt zich toch gewoon bij zwschapspagina FB toe...dus dan voeg je je ook bij de prive Fb toe .... tja en dat is nu het "probleem" van hyves en FB zet ook geen prive zaken op het internet ... dat kan iedereen lezen en dat weet je toch?

8. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    voor het zelfde geld kende die 2 elkaar toch persoonlijk?
    hoe weet je zo zeker dat het via fb/hyves is gegaan?

9. SeaShell

wat zij doet is geen roddelen meer, maar mensen vernederen, platwalsen en op hun ziel trappen

dat noem ik geen roddelen meer hoor, eerder geestelijke mishandeling

en ik noemde geen namen hoor :(:( en ik zeg niks over wat ik dan over haar weet, jammer dat zij dat bij mij wel doet en bij anderen, maar ik verlaag me niet tot dat kleuter niveau

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    daarom zij ik ook, rono was ook niet netjes in het topic, maa rik zou die persoon dan verwijderen en klaar, maaaaaaaaar niet alleen rono was heel hart tegen haar hoor, rono krijgt nu de schult van alles, terwijl er veel meer waren in het topic, of die tot het beruchte groepje horen geen idee, ik ken heel dat groepje niet nl.

roddelen ik vind het achterbaks als ik iets van iemand vind dan zeg ik dat gewoon heb ik geen achterdeur zoals FB ZP voor nodig.
    ik ben noooit lang boos, en geef iedereen wel tig kansen.

bij somimigen krijg ik ook jeuk als ik alleen de naam al zie, en weet bij voorbaat al dit gaat weer fout, dat is ook zo maar om daar nou achterbaks over te roddeleln, en hier lekker te scheinheilen nee.

en nee dit is niet roddelen want rono is welkom om zich hier ook te verdedigen (al is dat voor mij niet nodig hoor, maar voor een hoop wellicht wel als ik die frustratie zo lees)

hoe rono que kenden geen idee, maar had het idee, dat het meer was dan alleen FB op hyves. geen idee, maar dat idee had ik.

11. SeaShell

dat stond in het topic zelf. diegene gaf zelf toe het van que haar hyves te hebben. en nogmaals, was niet alleen bij que

12. Alita

Alita Niet meer actief

je kunt ook niet iedereen leuk vinden lijkt mij...

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik roddel over jullie allemaal ...
    zoo is nou de discussie klaar...

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Je hoeft geen namen te noemen om te weten over wie het gaat. Maar je roddeld nu wel. Ik heb het niet over hoe zij met iemand omgaat. Het gaat nu over dat je net zo goed zit te roddelen. Beter millieu begint bij jezelf toch....................of toch vrouweigen?

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    vind je mij niet lief meer dan:( valt me vies van je tegen:D

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Iedereen roddeld. Ik ook, daar ben ik een vrouw voor.
    Maar ben bang dat sommige nog niet klaar zijn. Ik begin aan mn eind te komen. Vind het nu een btje zinloos worden.

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Vind ik leuk:D

Overigens zet ik wel prive dingen op FB.

Maar de gene die ik heb van ZP die vertrouw ik wel.

En ach als ze willen lullen lullen ze maar een eind weg.
    Kan ze genoeg voer geven om over te lullen.:D

18. SeaShell

maar niet op hyves, daar voeg je iemand persoonlijk toe omdat je diegene aardig vind.. en op hyves had ze oa mij terwijl ze mij totaal niet moest en achter mn rug om over me gaat roddelen terwijl ze me nog schijnheilig op hyves had ( verwijder me dan als vriend of PB me even dat je me niet moet ipv achter mn rug om me belachelijk te maken), en de info van que had ze ook van hyves volgens haarzelf, schreef ze zelf in het topic

19. Alita

Alita Niet meer actief

hihi.....nee hoor....jij bent lief:D

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaah eindelijk ik voel de liefde ;)

Deel Deze Pagina