vreemd dit....

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamavnowemie, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavnowemie

26 feb 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heb dus een bbz. 2 weken geleden geconstateerd. er zat toen vocht/bloed in buik en rechtseeierstok.

toen daalde de hcg en 2 dagen later weer gestegen.

dus ik afgelopen vrijdag mtx injectie en werd gezegd je krijgt miskraam in je lichaam en je krijgt er niks van te zien.

nu afgelope dinsdag hcg getest en te weinig gedaald. dus vanmorge na zkh geweest.

buik zag er goed uit en me rechtse eierstok rommelt nog.. verder zeggen ze nu ineens dat ik een miskraam moet krijgen en dat ik wel bloed ga verliezen. pfffftttt ja ben t vruchtje dan nog niet verloren

en dan wille ze maandag weer bloed prikken en als t er niet goed uit ziet weer een injectie??

kan iemand me helpen wat ik nu moet doen.. snap er helemaal niks van....

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje........niet niks meid....sterkte!
    Maar je weet dag je met zo'n injectie straks een tijdje niet zwanger mag worden :(

3. mamavnowemie

26 feb 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    we waren niet bezig eigenlijk.ongelukje met condoom denk ik haha.

maar wat ik niet snap dat de gyneacoloog zoveel dingen heeft gezegd..

eerst zegt ze je krijgt wel miskraam,, dan zegt ze t wordt opgelost in je lichaam.,,, dan vanmorgen zegt je je krijgt wel een miskraam ja wat is t nu??

iemand die t weet graag reactie...

want denk dak me maar bij ander ziekenhuis ga vragen om t na te laten kijken.

greetzzz

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja een miskraam heb je.....vaak lost het op in je lichaam of je verliest het letterlijk uit je vagina zeg maar...
    Dus ze zeggen niks geks hoor.....gewoon even afwachten nu.

5. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Als je een bbz hebt moet toch zoiezo geopereerd worden? Kan heel erg gevaarlijk zijn namelijk! Als je eileider barst kan je inwendige bloedingen krijgen. Meestal moet gelijk je eileider verwijdert worden! Hoop voor jou natuurlijk niet maarja dit is mijn ervaring... Gelukkig konden ze m'n eileider besparen en heb ik ze dus nog allebei. Met die injecties heb ik geen ervaring.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor je hoeft niet altijd geopereerd te worden....
    Die injecties zorgen ervoor dat het oplost zeg maat...

7. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ohh echt waar? Dat hebben ze mij nooit verteld/aangeboden. Ik dacht dat het altijd snijden werd...:$ stomme dokters ze zeggen volgens mij altijd en overal wat anders!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is wel per persoon amders hoor;) als je eileider op knappen staat moet het wel.

9. mamavnowemie

26 feb 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die jnjecties zijn kut rommel in je lichaam. Maar moet zeggen de miskraam duurt lang is al bijna week geleden nu.

Maar als k nog niks verloren ben zit het dus nog in me lichaam ja wel gek want operen of met kijkoperatie weet ik ook waar ik aan toe ben. zo blijf ik maar wachten en ik wordt er gek van.

Ze zei nog dat me hcg te weinig was voor een operatie me hcg is 1200 dusja en heb wel eens geleze dat ze een operatie doen bij mindere waardes.

Mahja wie ben ik..

Weet iemand.dan hoe lang t nog kan duren voordat ik de miskraam krijg

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb 2 maanden moeten wachten tot mijn hcg eindelijk daalde....dus het kan tijd kosten.
    Niet te licht denken over een mk.

11. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    ohh daar zit het verschil denk ik. Ik had een hcg van 22.000 ofzo iets. Had 9 weken zwanger geweest... En ja het kan lang duren! Ik ben vorige week maandag begonnen met vloeien, en nu is het nog steeds vrij heftig. Ik was 6+2 weken zwanger. Hoe hoog m'n hcg is weet ik niet, wil nog 1 test doen als ik niet meer vloei om te kijken of dan ook al m'n hcg weg is.

Succes meid!

12. mamavnowemie

26 feb 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja das wel hoog jah

kromme is dak wel eens berichten lees van mensen die lager hcg hebben en die al snel operatie krijgen ik wordt afgepepert met zon stomme spuit. als t maandag er nog niet eruit is moete ze t maar operatief verwijderen. want zo leef ik in onzekerheid..

Deel Deze Pagina