Volgende week gaan we naar Gent ivm twee doodgeboortes. Hier in Nederland is de oorzaak onbekend vandaar dat we de stap naar Gent gaan zetten omdat ik daar al veel goede verhalen over heb gehoord. Ik zou graag van andere willen horen waar ik aan moet denken, wat we kunnen vragen zodat we onze tijd daar zo goed mogelijk benutten. Alle tips zijn welkom !!
Mireille hier een lijstje Bloedonderzoek Stollingsonderzoek: Factor II mutatie, Factor II activiteit, Factor V Leiden Factor VII, Factor VIII, Factor X, Proteïne C geactiveerd, Proteïne S ag., Triglyceriden Fibrine D-dimeer, Lupus anticoagulans, As. Cardiolipine, IgG en IgM, Ant-beta 2 glycoproteïne-1, PT, aPTT, Proteïne C activiteit, Proteïne S activiteit Schildklier: TSH en FT4, TSH receptor antistoffen, TPO antistoffen Lever: ALAT, ASAT Verder: CK, Ferritine, Kalium, Kreatinine, Bezinking Hemoglobine, Leukocyten, Foliumzuur, Vitamine B12 Vitamine B6, Trombocyten Glucose dagspiegel (nuchter, niet-nuchter, en na de lunch) ivm insulineresistentie. Vitamine D3 Homocysteïne Immuunziekten: ANA (cascade), Anti ds DNA (Crithidia), ANCA (IF, ELISA) Mthfr677, mthfr1298