We kregen vrijdag een brief in de bus dat ons contract afloopt voor het gas. En gelijk de prijzen erbij voor als we 1 jaar of 3 jaar vast kiezen bij ze. Nu zitten we best een aantal jaar bij ze en we horen weleens dat mensen een mooie aanbieding krijgen, een mooie korting bijvoorbeeld. Nu vind ik dat we ook best eens een korting of wat mogen krijgen Maar hoe pakken we dit aan? Zonder dat we gelijk horen dat dit al een aanbieding is, of ze verder niks kunnen doen? Hebben jullie er weleens over gebeld? Hoe pakten jullie dit aan?
Ja! Gewoon opbellen of ze een mooier aanbod kunnen doen en zo niet je naar de concurrent gaat die het wél voordeliger kan aanbieden, gewoon bluffen werkt hier altijd..
Wat Daantje zegt: gewoon bellen en bluffen. Werkt erg goed, zeggen dat het bij de concurrent goedkoper is en dan eens kijken wat er kan! Gaat je zeker nog wat schelen, en anders gewoon eens echt wat concurrenten afbellen voor de mogelijkheden. Je kan ook mee doen aan de energieveiling van de vereniging eigen huis (hoef je geen lid voor te zijn) maar die is pas over 2 weken geloof ik en ik weet niet wanneer je contract afloopt...
Werkt bluffen afdoende? Ben bang dat ze zeggen, jammer dat u dan weggaat maar we kunnen niet meer doen. @sanell. 1 december loopt hij af. Wat houdt dat precies in?
Flink bluffen dat je een andere aanbieder hebt gevonden met een leuke aanbieding maar dat je zo tevreden bent over de huidige leverancier en of ze je niks kunnen aanbieden. Zo nee dan ga je overstappen want het bespaard je veel geld
Wij hadden dat ook met Essent, hebben opgebeld en kregen 50 euro korting op de eindafrekening... veel is het niet maar ben erg tevreden dus wilde ook graag blijven...
bluffen.. en anders overstappen bij oxxio krijg je er een ipad bij, heb hem zelfs gekregen bij het verlegen. (zonder te hoeven bluffen )
Ik heb deze week een topic getoond over gas/licht vergelijken en het loont! Via gaslicht.com kun je je situatie vergelijken. Ik heb hierna Essent gebeld en aangegeven dat ik bij een andere aanbieder veel goedkoper uit kon zijn. Uiteindelijk besparen we nu maar liefst 432 op jaarbasis! Als je zeker overkomt, loont het echt.
Kijk eens op vereniging eigen huis Alleen is dat pas na 1 december, dus ben bang dat het voor jou net te laat komt. AL zou je je altijd in kunnen schrijven en dan kijken wat er voor prijs uitkomt, je weet nooit of je er toch iets mee kan...
Daar heeft mijn jan gisteravond nog even gekeken en Essent is voor ons juist goedkoper haha! Daar kan hij hopelijk wat mee met bellen
Die ipad vind ik heel aantrekkelijk alleen lees ik op dit forum vaak negatieve verhalen over Oxxio. Dat durf ik niet echt aan daarom.
Oh wij hadden dat ook. Kregen de nieuwe tarieven en mochten voor gas ff 20ct per kuub bijbetalen. Wij opgebeld en gezegd dat het belachelijk was en dat wij niet akkoord gingen met dit bedrag dus wat zij voor ons konden beteken en als zij niks voor ons konden betekenen we zouden overstappen naar een provider die wel voor dat tarief kon leveren. Uiteindelijk hoefden we maar 1ct meer te betalen Nu konden we verlengen met een ipad voor hetzelfde tarief dus dat maar gedaan
Hier ook oxxio. Bij ons loopt t comtract per 31 dec af en kunnen t voor 1 jaar verlengen of voor 3 jaar met gratis ipad. Ik vind t erg moeilijk ivm niet precies weten wat we Gaan betalen omdat er verder geen prijzen zijn genoemd naar ons jaar Verbuik. Dus hier moet ikook een belletje gaan wagen maar ben wdb best een schijtbak hhi
Ons contract loopt af en ik zag inderdaad dat je een ipad erbij kreeg, ik dacht die wil ik wel!! Maar in de kleine lettertjes staat dat je dan een contract van 6 jaar aan moet gaan, dat zie ik niet zitten.
Het addertje bij de Ipad is dat de leveringskosten 4x zo hoog zijn als normaal. Daardoor betaal je in 3 jaar tijd ruim 500 euro meer dan iemand die geen Ipad neemt. Kortom je hebt de Ipad op afbetaling en moet er na 3 jaar wel om denken je contract te veranderen, want anders blijf je veel te veel betalen.
Oxxio wordt het hier sowieso niet. We hebben eerder ook wel eens bij Essent gezeten en daar waren we ook altijd tevreden. Het wordt morgen bellen.