Ik wil voor M. zijn verjaardag een leuke 1,2,3 fiets bestellen. Ik denk dat hij hier veel aan zou hebben en er veel gebruik van ga maken. Nu twijfelt mijn vriend. Hij denkt dat de kwaliteit tegen valt en je er in praktijk veel minder gaat gebruiken dan je nu denkt. Het is voor zijn eerste verjaardag. We hebben verschillende fietsjes gezien, maar het gaat om dit model: Bart Smit - Little Tikes 3-in-1 Trike driewielfiets met geluid Little Tikes 3-in-1 Trike driewielfiets met geluid Het is niet die van de intertoys (die blijkt anders te zijn, kijk maar: Smart Trike Fresh Blauw 583568, maar die van de bart smit dus! Die van de intertoys hebben we getest en het was onmogelijk sturen als M. het stuur goed vast hielt. Naar rechts lukt dan voor geen meter. De bart smit had dit fietsje niet in de winkel staan en aangezien ze nu 15 procent korting hebben willen we nu toch bestellen. Dus wie heeft of kent iemand met dit fietstje? Hoe bevalt het? Stuurt het makkelijk? Kan je kleintje er lang in blijven zitten? Gaat het goed met zijn/haar nek omdat de hoofdsteun best laag is in vergelijking met andere 1,2,3 fietsen zoals die van de Intertoys? En hoe vind je kleine het? Maak je er veel gebruik van? Is de zitting nu heel hard of is het prettig materiaal? Graag hoor ik snel jullie ervaringen. Ik wil vanavond gaan bestellen.
ik zou voor die van Puky gaan, die heeft rubber lucht banden en dat rijdt een stuk fijner Driewielers - PUKY Kinderfahrzeuge wij hebben deze: Driewielers - PUKY Kinderfahrzeuge hij is er natuurlijk in meer kleuren, hierbij heb je een plankje voor de voeten en ja kan ook gordels erbij krijgen geloof ik.
Daar is hij nog te klein voor. Die is vanaf 2 jaar en M. wordt nog 1. En daarnaast vinden wij luchtbanden niks. We hebben het voor de kinderwagen en al rijdt het super fijn ik wordt gek hoe vaak dat ding al lek is geweest. Ik heb geen zin in nog een product die ik elke maand moet plakken En die prijs is ook nog eens een heel stuk duurder. 100 euro is toch wel ons budget. Sinterklaas komt er ook nog aan en er zit maar 2 weken tussen Weer terug naar de fiets van bart smit. Iemand tips/ervaringen? We zitten erg naar die te kijken.
die 2e die wij hebben kost 89 euro en heeft rubber banden zonder lucht, maar die wel fijn rijden. wij hebben hem overigens vanaf 1 jaar gebruikt ze kunnen dan alleen niet zelf trappen.. daarom staat er vanaf 2. die andere zoiets dergelijks hadden wij van de toys are us en die hebben we weggedaan omdat die hard zat en vervelend reed, maargoed dat is niet precies die, dus ik kan je verder niet adviseren.
Wij hadden er ook 1 maar die is niet verder dan stap 1 gegaan. Staat dus nog als baby ding in de garage. Alle 3 onze kinderen hebben niet op een driewieler kunnen fietsen omdat de trappers naar voren zaten en niet naar beneden zoals een gewone fiets. Onze jongste had ook een loopfiets waardoor hij zo goed als ongebruikt in de garage terecht is gekomen. Ze fietste al snel op een gewone fiets met zijwieltjes en doordat ze een loopfiets heeft gehad kon ze met 2,5 jaar zonder zijwieltjes fietsen.
Sorry totaal of topic maar wat een kolossale en lelijke dingen zeg! Lijkt mij ook nog eens heel onhandig... Nee ik begrijp eerlijk gezegd niet waarvoor je hem zou gaan gebruiken? Ik zou gaan voor een: duwkar (1e verjaardag) om te leren lopen loopaut (december) om er lekker mee op uit te gaan naar buiten enz. loopfiets (voor zijn 2e verjaardag) om alvast goed te leren fietsen! Snap eigenlijk niet waarom je als moeder zo'n lelijk en onhandig ding gaat duwen als je ook relaxed een kinderwagen/buggy kan duwen waar je ook nog eens zelf je boodschappen in mee kan nemen zeg maar. En als je je kindje zelf aan de gang wil hebben zou ik wachten tot hij kan lopen, niet heel lang daarna kunnen zo ook op zo'n loop autootje dat is het voorwerk voor de loopfiets die ze dan ook lekker snel onder de knie hebben. Als je dan met ze gaat wandelen hoef je niet steeds te wachten (zo'n driewieler gaat zo traaaaaag omdat het gewoon niet fijn trapt naar voren).