29 weken zwanger en sinds kort erge menstruatiekrampen...???

Discussion in 'Zwangerschap' started by Siren84, Jun 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Zie mijn titel. Ik voel nu sinds een uurtje erge menstruatiekrampen, ze trekken ook door naar mijn bovenbenen. Auw wat doet dit pijn zeg!! Wat zou dit kunnen zijn?? Ze komen en gaan. Voorweeen?? Zou wel erg vroeg zijn toch? Heb niet het idee dat ik harde buiken heb. Buik voelt nog hetzelfde aan, ik weet ook niet hoe een harde buik voelt, nooit gehad. Heb net de baby nog voelen bewegen, dus dat zit wel goed.

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik had vorige week ook menstruatiekrampen. En gister bij vk geweest en de kleine was al een stuk ingedaald. Misschien dat het dat bij jou ook is? Als je het niet vertrouwd vk bellen!!! Zit er regelmaat in?

3. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee geen regelmaat, het is nu sinds 15 min helemaal weg... :(
    Maar het kwam zo heftig opzetten vanavond dat ik er echt van schrok...

4. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Heb hier ook last van gehad vorige week een aantal dagen en nu niets meer :) Denk dat het het groeien van de baarmoeder is geweest.. Weet dit natuurlijk niet bij jou zal het toch eventjes in de gaten houden en als je het niet vertrouwd de verloskundige bellen ;)

5. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het lijkt op het gevoel wat ik de eerste weken van de zwangerschap had, die menstruatiekrampen.. die kwamen door de groei indd. Ik heb al 5x een bloeding gehad... ben er bang voor dat het weer gebeurd, ik ben daar geloof ik nogal gevoelig voor maar de baby maakt het gelukkig goed! De echo's waren elke x goed..

Share This Page