ik ben echt blij met jullie reacties ik twijfel sinds ik zwanger ben aan mijn gevoel omdat ik ook door hormonen wordt beinvloed, ben soms bang dat ik te heftig reageer maar hier heb ik dus gelijk in, goed om te weten voordat ik haar ermee confronteer, bedankt
toen mijn man haar vroeg waarom ze dat had gedaan gaf ze als excuus dat ze dacht dat hij toch nog aan het werk was en daarna misschien wat ontspanning wou en dat ik wrsch toch al lag te slapen dus ik zou er dan geen last van hebben dat ie weg was laat ik nou toevallig (gelukkig!) naast hem hebben gezeten! dat klinkt toch zelfde als ( je vrouw slaapt dus kom maar bij mij ontspanning en vermaken,:x jeeeeeeee zou eind van maken hoor ,wie denkt ze dat ze is
Ik had ook ooit zo'n leuke vriendin, ze belde heel vaak naar mijn ex-vriend, maar omdat zij mijn beste vriendin was en ze ook een vriend had, zag ik er het kwaad niet van in. Tot even later... mijn ex-vriend en ik hadden ruzie gehad en toen belde hij met de de mededeling dat hij een weekje wou nadenken over hoe het tussen ons moest. Een week later kwam hij bij me langs en zei hij dat het over was... ik vroeg hem op de man af of hij misschien iets had met haar en hij ontkende nog. Paar dagen later zag ik ze samen in de stad Ik kon haar en hem wel een pak slaag verkopen! Ben nog nooit zo kwaad geweest als toen. Sindsdien vertrouw ik geen enkele vrouw meer op dat vlak!
Ja idd zo zie ik het ook... kom maar bij, je vrouw slaapt dus we kunnen ons gezellig samen vermaken! Ow meeen... ik kook hiervan!
inderdaad Kirby, echt verschrikkelijk voor je dat je dat hebt meegemaakt, dat doet echt zeer! zij is 37 en heeft me verteld toen ik net wist dat ik zwanger was dat zij ook wel de druk voelde om een man te vinden en eventueel kinderen te willen. ik vond het toen nog sneu voor haar maar nu begrijp ik dat het haar niet uitmaakt wat en wie er kapot gaat als zij maar aan de man komt, hoezo egoistisch? bah! gelukkig is ze niet mijn enige vriendin maar wel degene die ik het meest zag, ik hoop wat leuke vrouwen te ontmoeten op de zwangerschapscursus, die zijn tenminste gesetteld
maak je man ook duidelijk dat ze een een vent en kind wil ,dan weet hij zeker dat nooit foutje zal doen bij deze mverouw die zaadje zoekt
Oei, nu ben ik niet zo bang dat mijn vriendinnen achter mijn vent aangaan, maar ALS, . Ik heb hier meerdere plekken in de omgeving waar je een lijk nooit weer ziet. En als ze haar weer vinden zullen ze haar nooit weer kunnen identificeren. Nee, ik vind het geen normaal gedrag wat je vriendin doet. Dat doe je niet. En je mag het haar ook dondersgoed uitleggen hoor. Is ze helemaal besodemieterd. Ongeschreven Regel Nummer 1 van vriendinnen is: Je blijft met je takken van je vriendin haar vriend af. Sterkte meid, want het is natuurlijk nooit leuk als een vriendin dit doet. Liefs Marieke
hahaha! had ik hem al verteld en toen zei hij dat hij dat al wist, ze loopt met iedereen te flirten namelijk, ook andere getrouwde mannen, hmmmm, had ik dat maar geweten, nu komt alles naar buiten he?
zou de groep vrienden bijna waarscheeuwen voor haar je hebt vrouwen die kicken op getrouwde ,bezete mannen hoor ,zo kende ik ook een , bleggg misselijk gewoon dat ze allen om zich zelf denken en niet aan de gevolg van vreemdgaan
Ik rijg me gigantisch op over dat mens! Ik zou haar echt voor PAAL zetten. Echt! Ook zou ik het haar wel melden. Dat smsje klopt voor geen meter! Met dat ontspannen bedoelde ze natuurlijk sex. En met het weekend inluiden? Ik zou haar anders het weekend in laten luiden met een gebroken neus. Gadver.... GRRRR!
hahahaha..... Zet deze link op dr hyves.... http://www.isala.nl/patient/afdelingen/ ... fault.aspx Zo daar kan ze het weekend mee inluiden....! Erg triest... al deze vrouwen... maar inderdaad de figuren die ik ken... hadden ook last van rammelende eierstokken....! (niet rot bedoeld voor andere vrouwen hoor)
whahaha! ik hoop echt dat er gauw een andere bliksemafleider (=man) langskomt die haar interesse heeft, anders moet ik toch helaas je link gebruiken