Vreemd gesprek aan de voordeur

Discussie in 'De lounge' gestart door sennavt, 1 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Wat raar zeg!
    Ik kan wel begrijpen dat je er een vreemd gevoel bij hebt.
    Als ze geen telefoon heeft, dan kan ze ook gewoon een briefje op de keukentafel neerleggen.

Ik ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen.

2. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Raar........zoals velen vind ik het ook raar dat je dan niet even een briefje neerlegt, of een berichtje stuurt of zo.
    Het lijkt haast wel alsof ze wílde dat iemand haar weg zag gaan met de kinderen en het daarbij behorende tijdstip....als een soort getuige....

Dat is het enige wat in mij opkomt, want iedereen zou toch gewoon een briefje neerleggen of een berichtje sturen, iemand anders van het werk bellen etc.?

3. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Hmm ik lees t verhaal heel anders eigenlijk. Ze wou t haar man gewoon vertellen maar die was onbereikbaar. Een briefje had gekund maar misschien zou ie daar overheen kijken en leek haar de buren wat handiger. Vervolgens wil ze niet zeggen waarheen maar dat gaat de buren toch ook weinig aan? Wie weet is t een verrassing of moet ze zoals al genoemd naar de verloskundige ofzo en wil ze haar zwangerschap niet delen?

Ik zou niet meteen denken dat ze voorgoed vertrekt. Is t een gezin dat afkomstig is uit t buitenland?

Edit; als mij iets niet lekker zit of heb een vreemd gevoel en er is een auto bij schrijf ik altijd even t kenteken ergens op. Doe er verder dan niks mee maar mocht er iets ergens gebeuren dan heb je daar toch veel aan denk ik. Maargoed in dit geval zou de man het ook wel weten.

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Benieuwd hoe dit afloopt

5. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Misschien is dat wel een huwelijk waarin gemept wordt en gaat de vrouw voorgoed weg, maar wil ze niet dat haar man weet waarheen.
    Het kan werkelijk van alles zijn. Als die man aan de deur komt, kun je gewoon zeggen dat ze aan jou vroeg of jij hem wou vertellen dat ze wegging, maar dat je niet weet waarheen ze ging. Niet meer, niet minder en verder gewoon niet mee bemoeien.

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Vreemd inderdaad. Tegenwoordig heb je toch voicemail/SMS.
    En anders inderdaad een briefje. Alsof die man nu weet dat hij naar decoverburen moet lopen. Zou ook gevoel hebben dat iets niet klopt, maar ja je kan niets anders dan afwachten.

7. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze kan toch ook een briefje achter laten thuis? Ik vind het ook maar vreemd hoor....

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.609
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Inderdaad wel een raar verhaal.
    Lijkt wel een kreet om hulp.
    Zou me ook niet lekker zitten.
    Laat je nog even weten hoe of wat?

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hoe is het afgelopen? Ik vind het een vaag verhaal. Alsof die man zomaar aan je deur komt om te vragen waar zijn vrouw is.

enigste wanneer mensen dat doen is dus als zij inderdaad weggelopen is met de kinderen. Waardoor iemand koortsachtig gaat zoeken en dus uitkomt bij bijv. de buren. meestal heeft de persoon die wegloopt wel een goede reden om weg te lopen op die manier.

maar goed het kan van alles zijn

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Is ze al thuis of heb je haar man al gesproken?

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als ze wegloopt, dan heeft ze misschien geen briefje achter gelaten, om tijd te rekken. Bij een briefje zou hij meteen actie ondernemen. Bij géén briefje zou hij eerst proberen te bellen, familie bellen, vrienden, kennissen en dan misschien eens bij de buren vragen. Of overburen. ;)

Ik denk dat er zoiets achter zit.

12. tuc

tuc Niet meer actief

Maar als je wegloopt ga je toch niet de naar de overbuurvrouw die je amper kent om aan jouw man door te geven dat je later thuis bent....als je dus al helemaal niet meer van plan bent om thuis te komen.

13. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ben benieuwd naar de afloop.......

14. Logan

Logan Niet meer actief

Heb je nog wat gehoord van de buurman? Vreemd verhaal...

15. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    En heb je al iets gehoord?

16. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    En??

17. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    En?

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik ben ook zo benieuwd hoe het is afgelopen!

19. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ben ook erg benieuwd naar de afloop...

20. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069