Hoe groot is de kans?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bo20, Apr 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hi meiden,

Wij hebben eergisteren en gisteren seks gehad, waar mijn vriend niet of wellicht nauwelijks in mij klaar is gekomen. Op dit moment voel ik heel duidelijk mijn eisprong (volg de banner maar niet, sinds een maand of 2 is mijn cyclus wat van slag) Als wij vanavond seks hebben en hij komt in mij klaar, hoe groot is dan de kans op nog op een zwangerschap?

Wij zitten in de eerste onofficiele ronde (dwz we willen een derde, maar zijn er niet (nog :p ) niet actief mee bezig). Ik merk toch dat ik er echt weer mee bezig ben en heeeeel graag zsm zwanger wil raken..

2. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Was het niet iets van 30% kans iedere maand? Weet het niet zeker hoor. Ik meen als je o het juiste moment vrijt, 30%

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Thanks! Hoe lang na de eisprong blijf je nog vruchtbaar dan? Dat is toch slechts een aantal uren?

4. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ja niet lang. Het eitje gaat dacht ik binnen 24 uur na eisprong te gronde. En dan moet het al bevrucht zijn. En duurt enkele uren voor het sperma bij het eitje is, dan moeten ze nog binnen dringen. Nee je moet vóór de eisprong vrijen.
    Maar ik ben ook zwanger worden door te vrijen na de eisprong. Maar dat was een uur na de eisprong. Dochter is nu 8 weken.

Share This Page