Kan dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamavanLiv, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

5 mei 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een zwangerschapstest die positief word door (mogelijk) teveel urine op de teststrip?
    Ik heb gisterochtend een test gedaan, een gewone waar je overheen kunt plassen. Hij werd binnen de tijd licht positief (de foto's van de test staat in mijn vorige bericht/topic). Ik ben mij er niet van bewust geweest dat ik teveel urine gebruikt zou hebben, maar ik twijfel aan de test uitslag vandaar dat dit misschien de oorzaak is van de uitslag. Dit omdat ik woensdag en donderdag heel licht bloedverlies had en zo nu en dan af en toe nog een veeg na het plassen. Mijn menstruatie duurt vaak ruim een week met veel bloedverlies, dus het is best verwarrend.
    Ik ben al op google aan het zoeken geweest naar informatie of de test positief kan worden door teveel urine, maar ik kan het niet vinden..

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Hoi door te veel urine kan ie alleen geel uitslaan maar niet vals positief uitslaan ik denk dat je een innestelings bloeding hebt alvast voorzichtig gefeliciteerd

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Een test wordt niet positief door teveel urine hoor! Hooguit een beetje geel.....

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee, dat kan niet, zou ik zeggen.

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    nee dat kan niet...de test reageert op het hormoon hcg. Als je niet zwanger bent zit dat hormoon niet in je urine.

6. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Nee volgens mij kan dat niet. Dus voorzichtig gefeliciteerd!

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Volgens mij kan dat ook niet hoor. Toen vorige keer de mevrouw van MvM bij me was druppelde die volgens mij wel 15 tot 20 druppels op de test, terwijl je er normaal maar 4 op hoort te doen.

Heb je een foto?

Deel Deze Pagina