Hoi, ik heb een dringend vraagje! Ik heb een zwangerschapstest van de hema gedaan maar de instructies heb ik al weggegooid. Want ik had eerst een pakje van 2 gekocht en heb een tijdje terug dus nog zo'n test gedaan. Nu weet ik niet meer welk vakje zegt of je zwanger bent Er is een groot vierkant vakje en een klein ovaal vakje. In het kleine ovale vakje staat duidelijk een blauwe streep en in het vierkante vakje staat niets ofja een héél vaag blauw streepje maar dat zie je haast niet. Je hebt 2 streepjes nodig om zwanger te zijn toch? Ik heb niet te vroeg getest en het verder juist gedaan. Dus daar kan het niet aan liggen. Kan iemand mij helpen?
Bij de meeste testen is het zo dat het kleine ovale vakje de controlestreep is (daar moet dus altijd een streep komen). Als je zwanger bent staat er in allebei de vakjes een streep.
Als ik jou was, zou ik over een aantal dagen nog een test doen. Als je in beide vakjes een streep ziet, ben je echt zwanger. Ik dacht ook een heel vaag streepje zal wel niets zijn, maar ik ben toch echt zwanger. Succes!
Sommige testen geven aan dat het een plusje moet zijn. Ik weet niet hoe de hema testen werken. Ik heb ze nooit gehad. Als het een test is waar geen plusje hoort maar een streepje dan heb je 2 streepjes nodig. Hoe licht hij ook is een streepje is een streepje
volgens mij is die hetzelfde als die van de kruidvat die van 7.99. Heb ik wel eens hier op het forum gelezen. Bij de kruidvattest is het zo dat in allebei de vakjes een verticale streep moet komen te staan als je zwanger bent.