mmm nog steeds geen ongi maar wel het gevoel dat het er aan komt ik denk vanavond of morgen!! zo niet dan geef ik het nog tot zaterdag
Haha nou ga je morgen een test doen als je nog niet ongesteld bent ? Hihi ik vind het zelfs spannend voor jou
Zo, de trouwringen opgehaald, meteen laten zien aan m'n mams en lekker in het zwembad gelegen! Heerlijk een dagje nergens aan gedacht! Hoe zijn de ongi-klachten bij jullie? Bij mij lijkt alles nu normaal. Niet echt buikpijn meer, alleen een ontzettend wisselend humeur wat naar mijn idee duidelijk duidt op PMS... Dat had ik toen ik de pil slikte toch een stuk minder... Misschien dat ik vrijdag een testje doen, gewoon om te testen. Hoe doen jullie dat?
@redhead haha lekker gezwommen dus ! ik heb vandaag ook niet echt ergens last van gehad, alleen telkens het gevoel dat er wat uit loopt ,als je snapt wat ik bedoel maar niks ergs,,wel veel wit doffige afscheiding ?? ik ga morgen ochtend gewoon een test tegen aan gooien en vrijdag nog een keer heb er toch 6 ingeslagen haha
@ikhouvanjou nee als ik niet ongi word doe ik zaterdag pas een testje... ik heb het geduld gelukkig hihi... en als ik nu zwanger ben dan ben ik het zaterdag ook nog toch zo denk ik maar haha ja het is ook wel spannend haha ben benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren over een paar dagen!! of misschien morgen of vrijdag al haha @redhead oh leuk pff ik krijg ook trouw kriebels nou ik jou er over hoor hihi, ben benieuwd of vriendlief ooit een aanzoek doet ja lekker is dat soms he gewoon een dagje helemaal niks en nergens aan hoeven denken!! mmm pms ja dat zou kunnen maarja wisselend humeur is ook een zwangerschapskwaaltje dus het kan bij jou ook nog 2 kanten op natuurlijk.. ik hoop dat je positief test vrijdag!! ben benieuwd ik kijk het eerst nog even aan, want ik denk echt dat ik gewoon ongi word maar word ik het niet dan haal ik zaterdag even en testje en dan zie ik wel
pff ik kreeg nu net ook echt een heeele chagrijnige vlaag uit het niks gewoon je kent het wel, niksss is goed je kan alleen maar negatief denken je raakt gefrustreerd sjongejonge waar zijn die dingen toch voor nodig eigenlijk je zou zeggen dat moeder natuur je lijf zo in elkaar heeft gezet dat echt alles zijn nut heeft, maar die humeur buien ... pff ik kan er zo weer chagrijnig om worden haha. ik heb liever wat pijntjes en dingetjes hier en daar als een slecht humeur!! ik ben altijd vrolijk haha
@rach11 haha jaa dat chagerijnige hoeft van mij ook niet ,ik had er gister ook last van haha, jij kan vandaag testen ??? @redhead nou heb vanochtend testje gedaan maar is nog niks op te bekennen misschien moet ik ook toch wachten tot zaterdag
@rach11 Haha, aanzoek? Wij gaan trouwen omdat we het handig vinden voor de overheid. Als we op korte termijn een huis willen kopen en bezig zijn met een kindje maken, is dit het voordeligste We hebben besloten het dan toch maar een beetje feestelijk te maken, maar van een aanzoek was bij ons écht geen. Meer een overleg Hoe staat het met het humeur? @ikookvanjou Hoeveel testjes heb je al gedaan dan? Ik hou het op eentje per keer, anders maak ik én mezelf gek en kost het me teveel geld... Vanmorgen toch maar een testje gedaan en helaas maar één streepje. Dan weet ik dat ik zaterdag ongesteld ga worden. Denk dat ik volgende maand maar eens ga tempen. Kijken of ik m'n eisprong écht kan vinden...
@redhead het kost inderdaad veel geld , mijn hemel schrok ervan toen ik net via internetbankieren zag hoeveel het me gekost heeft haha maar het kan toch zijn dat je lichaam het HCG hormoon nog niet optimaal heeft aangemaakt.. misschien dat ie zaterdag ochtend wel weer iets anders aangeeft.
@ikhouvanjou ja ik kan vandaag eigenlijk testen maar ik wacht echt gewoon tot zaterdag.. nog steeds geen ongi te bekennen de laatste 2 maanden was mijn cyclus 25 dagen dus in principe ben ik nu 2 dagen over tijd. voor mijn banner heb ik 26 dagen aangehouden maar het zou goed kunnen dat ik nét deze maand 2 daagjes later ben ofzo dus ik kijk het nog even aan nog geen goede test zie ik.. ja het zou kunnen dat je zaterdag wel positief test natuurlijk.. er zijn zelfs vrouwen die pas na een paar weken positief testen dus je weet het nooit zolang je niet ongi word. even afwachten... ik hoop het wel voor je!! @redhead ohhh haha stom ik ging er gewoon van uit!! maar zo kan het ook natuurlijk ik ken ook wel een paar mensen die het gewoon in overleg gedaan hebben ja inderdaad het is natuurlijk ook wel trouwen he, dat hoort ook wel een beetje feestelijk te zijn je trouwt ten slotte ook maar 1 keer! (als het goed is hihi) ja mijn humeur is weer helemaal goed haha, die vlaag duurde gelukkig ook maar 10 minuten ofzo oh jammer jij ook nog niet positief getest.. ja dat kun je doen inderdaad, of je haalt dan een ovulatietestje als je het echt graag wil weten! maar je hebt natuurlijk nog wel kans dat je dalijk wel een positief testje krijgt zolang je niet ongi word he.
Whaaa, dan ben ik ineens heel nieuwsgierig voor jou rach11! Wel stoer dat je het zo lang vol kunt houden niet te testen. Ik wilde het ook zo graag niet doen, maar helaas toch bezweken... Voel de ongesteldheid al aankomen... Dus verwacht geen positieve test meer zaterdag. Ben ook zo regelmatig ongesteld! Volgens mij kun je met tempen redelijk goed kijken wanneer je eisprong is en hoef ik niet zo krampachtig te sexen wanneer zo'n ovulatietest aangeeft dat ik vruchtbaar ben. Dat wil ik nog niet
Ja ik begin nu ook wel een beetje nieuwschierig te worden haha. Ik voel m'n ongi ook echt aankomen maar ik zie helemaal niks ... alleen witverlies maar ik denk niet dat ik een testje hoef te gaan doen zaterdag. Ja achja maakt ook niet uit toch, ik zal het de komende maandjes vast ook wel een keer niet meer kunnen houden om te testen hihi Ja idd dat vind ik dus ook helemaal niks, ik begin ook pas aan de ovulatie testen als het over een jaar nog niet gelukt is!! dat tempen is voor nu dan wel een goede oplossing opzich idd
nog steeds geen ongi pff ik heb maar vast wat testjes besteld dan heb ik die vast in huis morgen, maar ik weet echt 99,9% zeker dat ik gewoon ongi moet worden ik word nu wel een beetje ongeduldig best vervelend dit je voelt het aankomen maar het komt niet
ja ik denk dat ik toch morgenvroeg maar vast n testje ga doen als ik ze binnen krijg . dankjewelll in ieder geval coco27 en ikhouvanjou ik vind het echt heel raar want ik weet zeker dat ik ongi moet worden ik voel het gewoon maarja het komt niet dus dan word je ook wel wat ongeduldig natuurlijk haha ik wil het nu wel echt weten!! als ik morgen bij 2-3 dagen overtijd niet positief test weet ik ook zeker dat het nog niet raak is, dus tot zaterdag wachten heeft ook niet zoveel zin eigenlijk wil nu wel zekerheid. gek genoeg zit ik niet super hard te hopen op een roze streepje best stom ik had verwacht dat ik juist helemaal zou zitten te stuiteren als ik eenmaal een keer overtijd zou zijn haha. komt ook omdat ik gewoon voel dat m'n ongi er aan komt misschien.
oke dames ik ben er nu stiekem niet meer zo zeker van dat ik ongi word . ik heb vandaag eigenlijk al de hele dag af en toe vlagen van misselijkheid, niet dat ik zou moeten overgeven gelukkig maar ik durf op zo'n moment niets te eten of gekke bewegingen te maken ofzo uit angst dat het wél echte misselijkheid+braken word haha. ik ga snel slapen ben ook best moe en wil nu wel heel graag een testje doen want word hier wel best onzeker van moet ik eerlijk zeggen!! dus hoe eerder ik slaap hoe eerder het morgen is hihi heb echt dubbele gevoelens nu, niet alleen qua ''denk'' gevoel maar ook echt wat mijn lijf betreft, ik heb (aankomende) ongi klachten maar dus ook vage misselijkheid wat voor mij niets met ongi te maken heeft. ben blij als het morgen duidelijk word!!
trouwens nog even voor ik richting bed ga..... iemand ervaring met de midstream tests van testjezelf.nu? omdat ik dus het gevoel heb gewoon mijn ongi te krijgen, dacht ik dan bestel ik gewoon de goedkoopste maar zijn ze ook goed?