Maken de zenuwen je niet gewoon misselijk? Ik hoop echt voor je dat je een posi test hebt! Ik duim voor je!! xxx
nee denk het niet want heb geen last van zenuwen ofzo... heb er niet echt bij nagedacht verder en pas nadat ik die misselijke vlagen kreeg begon ik een beetje te twijfelen dus denk niet dat het van zenuwen komt . (heb nu ook geen zenuwen trouwens, alleen een beetje onzeker omdat ik zo zeker dacht te weten dat ik gewoon ongi werd) nouja ik zie morgen van zelf, positief of negatief (jammer maar helaas) ik wil in ieder geval zekerheid dankje in ieder geval!! jij ook nog een ruim weekje te gaan ben benieuwd wat er bij jou uit gaat komen
Oeh meid al 3 dagen over tijd! Hoop zo dat je vandaag positief test.. Er zijn veel meiden die pas na een week positief testen.. Succes!! Oh en die misselijkheid had ik ook best snel!!
Jeetje Rach, je houdt ons flink in spanning. Wel ontzettend goed dat je je in hebt weten te houden. Jij bent volgende maand mijn voorbeeld Wat betreft de testen weet ik het ook niet... Ze zullen vast wel ok zijn toch? @ikhouvanjou Hoe is het met jou buikje?
@ikhouvanjou nee ik heb nog geen testje gedaan.. zit op de bezorger te wachten!! ik ben ook best nieuwschierig nu!! heb echt even geen idee wat ik kan verwachten, heb dus niet echt het gevoel zwanger te zijn maar heb ook niet echt de zekerheid meer dat ik ongi word dus zodra ik de testjes binnen heb gooi ik er meteen eentje tegenaan! @claudia1984 hihi ja zodra ik een testje gedaan heb zet ik de uitslag meteen hier neer... hoop dat ie duidelijk is!! heb wel 2 testjes besteld dus mocht ie niet duidelijk zijn en geen ongi dan test ik morgen nog een keertje. @wonderbaby1 ja 2 of 3 daagjes al... (twijfelde of ik 25 of 26 dagen aan moest houden maarja bij allebei overtijd nu haha) inderdaad ja dat hoor je best vaak dat meiden pas later positief testen!! ik hoop dat ik vandaag al duidelijkheid krijg ooh oke ja ik heb het nu (nog?) niet echt, maar gisteren had ik zo af en toe ineens een vlaag dus ik ben benieuwd of het wat betekende dankje!! @redhead ja nog zo'n 2 uurtjes wachten hihi, rond die tijd komen ze bij mij altijd pakketjes leveren!! hihi maar dat gaat jou ook wel lukken toch! ik dacht dat het moeilijker zou zijn maar het ging me erg makkelijk af moet ik zeggen , gewoon alles wat je voelt voor je NOD negeren en als je merkt dat er vanalles door je hoofd begint te spoken zet je het er uit hihi. jij kan jezelf nu lekker afleiden met je trouwfeest natuurlijk!! zodra ik een uitslag heb horen jullie het hier meteen in ieder geval!!
Spannend!! Maar dat is gewoon briefpost toch? Dus gewoon door de postbode! Nou hopelijk is ie positief!!!
Hallo Dames, Ik schrijf niet veel maar lees wel met jullie mee!! Ik wilde er eigenlijk as weekend een test tegenaan gooien maar ik ben gisteren ongi geworden:x Dus op naar ronde 3 Voor iedereen die nog moeten testen, ik duim voor jullie en hopen op een roze uitslag!!!! Ik blijf lezen bij jullie Liefs Lotte
Hey Rach en ikhouvanjou, Heel erg spannend, zie dat jullie gaan testen aankomende daqgen. Ik hoop een positieve test Liefs Lotte
ik hoop t ook..heb vandaag test gedaan van CB zn digitale met niet zwanger of zwanger.. en kwam uit niet zwanger maar toen ik de huls eruit haalde toch eens streepje te zien maarja daar mag je volgens mij niet naar kijken haha liefss
Ik heb nog nooit een test gehad van CB maar ik zou gewoon over een paar dagen nogmaals testen Zou wel super zijn als je positief test Ik duim voor je!! Liefs
Ikhouvanjou je mag niet naar die streep kijken! Dat hebben veel meiden en zijn dan niet zwanger.. Wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat nu niet bent maar zou gewoon testjes halen bij kruidvat
@wonderbaby1 nee ik geloof dat het gewoon in een pakketje komt, ze doen het bij die site nooit met enveloppen geloof ik wel fijn zo kan het ook nooit per ongeluk verkeerd terechtkomen ofzo. ik zit nog te wachten hoop dat ze opschieten! @lotte30 Ahh jammer, succes de volgende ronde!! ik ga vandaag testen idd dus nog heel even en dan weet ik ook of ik toch nog ongi ga worden of dat ik de tampons enz. voorlopig de deur uit kan doen haha @ikhouvanjou ooh jammer misschien toch nog iets te vroeg? ben benieuwd hopelijk heb je over een paar daagjes toch een positief testje!!
ik kan je daar helaas niks over vertellen want ik heb met geen een test ervaring... dit is voor mij zelfs de eerste keer dat ik ooit een testje koop!! maarrr wat ik over sensitest gelezen heb was in ieder geval wisselend geloof ik.. de een vind het hele fijne testjes en de ander zegt weer dat ze niet goed zijn dus ik weet het niet. ik doe vandaag een testje... als die bezorger op schiet tenminste normaal komen ze hier altijd tussen 11.00 en 13.00 maar er is geen pakketje of bezorger te bekennen langzaam gedoe :x succes alvast als jij gaat testen over een paar daagjes!!
@rach11 ze moeten opschieten haha. bij mij was hij er om half 2 maar ik heb besteld bij drogeisterij.net ofso hopelijk test ie positief bij jou.. ik heb vanochtend weer getest maar was ook negatief.. verlies toch een beetje de hoop
ja idd ze moeten nu echt opschieten haha ik had bij deonlinedrogist besteld.. heb er 2 weken geleden nog multivitaminen besteld en die waren er netjes meteen de volgende dag om 11 uur sochtends dus dat had ik nu ook wel verwacht maar nee dus.. die tnt word ik ook echt moe van soms. ja ik ben benieuwd, alleen wacht ik misschien toch maar tot morgen met testen aangezien ze nu zo laat zijn.. want dan kan ik het met ochtend urine doen. ik wilde het vanmorgen al zo lang mogelijk ophouden maar na 2 uur wachten moest het er toch echt uit haha hmm jammer... logisch dat je dan een beetje hoop verliest ja! maarja het is ook nog vroeg, het kan nog 2 kanten op toch hoop voor je dat je over n paar daagjes wel positief test!! en anders voor de volgende ronde.... probeer niet meer voor je nod te testen!! heeft geen zin, als je zwanger bent dan ben je het na je nod ook nog (nog meer dan voor je nod zelfs haha) toch??
@Coco27: Ik ken die test ook niet? Maar sterkte ermee. @Rach11: Spannend zeg!!! En wat vervelend dat de testen nog niet binnen zijn:x. Ik hoop voor je dat het een positieve test zal zijn. Liefs Lotte