vreemd gevoel onderbuik?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rach11, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    @rach11
    jaa inderdaad maarja omdat ik gestopt ben met de pil weet ik ook niet echt hoe me cyclus is , ik denk 31 dagen omdat ik vorige week woensdag waarschijnlijk mn ei gehad heb
    ik hoop t en blijf positief
    laat je ff weten morgen dan wanneer je test heb gedaan?

2. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja dat is ook wel lastig natuurlijk... ben benieuwd ik hoop voor je dat je ook meteen een regelmatige cyclus hebt net als ik en redhead!! (of misschien helemaal geen cyclus maar meteen raak nog beter haha :p)
    natuurlijk je moet ook positief blijven :D het is ook pas ronde 1 he gewoon lekker relaxt mee omgaan komt vanzelf goed!!
    ja dan laat ik het weten :) als ik die testjes dan al heb tenminste.... nog steeds niets te bekennen stomme tnt :x

3. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    @lotte30

ja erg vervelend!! ik kan ook helemaal niet tegen wachten als er iets bezorgd moet worden en dit duurt wel erg lang nu, heb de tnt al gebelt en het moet wel vandaag nog komen als het goed is maar ik zie niks hoor. :(
    ik vind het ook wel spannend nu ja, mijn ongi is ook nog steeds nergens te bekennen. heb wel een beetje zere borsten vooral als ik de trap afloop dus dat zou kunnen betekenen dat ik vanavond of morgen nog ongi word ;) maar verder merk ik niks.
    dus nu zit ik dubbel af te wachten hihi.... op de testjes en op m'n ongi :p

4. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Pppffffff wat duurt dat wachten lang he Rach!!!! Ik hoop voor je dat ze er zo zijn!! Welke testen heb je besteld en waar? Succes!! xxx

5. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    nou eindelijk kwam die bezorger aan hoor!! heb meteen maar getest en wat ik al dacht: geen roze streepje te bekennen!! :p ook niet heel wazig het testvenstertje is spierwit haha. dus ik hoop dat mijn ongi nu heel snel doorzet dan weet ik weer precies waar ik aan toe ben. :)
    ik had bij deonlinedrogist besteld.. midstreamtests van testjezelf.nu. omdat ik toch het gevoel had ongi te gaan worden heb ik gewoon een van de goedkoopste besteld :( ik heb geen idee over welke tests het beste zijn en wilde niet naar de winkel omdat ik niemand tegen wil komen :) (het is niet de bedoeling dat iemand ervan weet behalve mijn vriend en ik haha)

6. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    @rach11
    hmm lekker weer balen meis
    maar maby maandag ofzo nog keer proberen als je nog niet ongesteld ben?

7. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    #107 rach11, 25 feb 2011
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
    ja ik baal opzich niet, want had het ook al verwacht en tja mijn instelling is gelukkig toch zo van tijd genoeg ik zie vanzelf ;) ..want ja wat komt dat komt en alleen als de tijd rijp is toch haha :p
    we zien wel, ik ga er vanaf nu in ieder geval net als 2-3 weekjes geleden totaal niet meer mee bezig zijn heb ik besloten :D dan voel ik me ook een stuk vrijer zeg maar ;) als je er eenmaal een beetje mee bezig bent houd het je op een gegeven moment vast en daar kan ik niet tegen haha wie weet laat mijn ongi daarom wel op zich wachten :( en ja ik zeg wel steeds dat ik er niet mee bezig ben... maar ik zit hier wel op het forum haha :p dus ben er toch mee bezig zo.
    maarr als ik maandag nog niet ongi ben dan gebruik ik dat andere testje ook gewoon even idd :)

8. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oke meiden ik heb besloten dat ik als ik dalijk mijn ongi heb voorlopig niet meer terug kom op het forum hier :) dat moet wel als ik er niet mee bezig wil zijn hihi ;). (Als ik nou maandag ofzo ineens positief test dan blijf ik hier natuurlijk wel lekker hangen haha :p)
    Maar ik wil het nu weer gewoon echt volledig van me af zetten!!
    Gewoon weer lekker onbezorgd relaxt nergens aan denken zoals het was voor we officieel besloten een baby te willen maken zeg maar haha :p.
    De condooms zijn ook pas 2 maandjes de deur uit duss ik kom terug over een paar maandjes als ik dan nog niet zwanger ben!! Of ik kom natuurlijk juist eerder terug als ik wel zwanger ben hihi ;).
    Dacht ik zeg dit in ieder geval alvast!!
    Vind het ook zo stom als ik gewoon ineens weg ga zonder wat te melden :). Want ja we hebben ondertussen ook al wel 11 pagina's vol gekletst!! :)
    Maargoed, tot ik ongi word ben ik er in ieder geval nog dus ik hooop dat ik hier nog een paar meiden mag gaan feliciteren voor ik ''weg'' ga dalijk!! :D

9. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Nou meid succes!!! Idd je kan het maar beter loslaten! Anders blijft je ongi ook nog langer weg.. Tot snel dan maar! Ik ga nxt week testen. Heb net de sensitesten besteld. xxx

10. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dankje!! Ja daarom en het los laten terwijl ik hier op het forum zit ... tja dat gaat natuurlijk niet dan hihi :p
    Ooh nou succes alvast!! Ik hoop dat het een positieve word natuurlijk!! :D

11. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hoi meisjes,

Jeetje wat is er veel gekletst, ik deed er echt even over om weer bij te lezen! Jammer om te lezen dat je er vandoor gaat Rach... Maar ik snap het wel hoor. Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn en het gaat me eigenlijk wel aardig af! De meeste dagen kijk ik alleen 's ochtends even op het forum en ben de rest van de dag lekker met andere dingen bezig. Misschien af en toe een privé-berichtje? Net als bij jou (waarschijnlijk ook bij anderen) praat ik er verder met bijna niemand over behalve dan mijn vriend.

Vandaag moet ik ongesteld worden. Voel het aan alle kanten aankomen, dus een extra testje lijkt mij niet nodig. Ik ga ook geen nieuwe meer kopen, want niet ongesteld worden is voor mij vanaf ronde de beste test (inspired by Rach ;))

Vandaag hard aan het werk, dus veel computertijd.

Hoe is het bij jullie?

12. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Is je ongi gevoel geen teken van zwangerschap???
    Bij mij niet veel bijzonders.. Af en toe een steekje daar beneden.
    Ik wacht tot vrijdag want dan is mn nod. Vndg komen mn testen van Sensitest binnen. En ik moet me beheersen om niet eerder te testen :D
    xxx

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Eerder testen heeft volgens mij niet zoveel zin toch?
    Ik heb donderdag getest en toen was het testje hagelwit...

Dus ik denk dat mijn ongi-gevoel toch echt op ongesteldheid gaat wijzen.
    Zou natuurlijk wel heel leuk zijn als ik ongelijk heb, maar zo voelt het niet :S

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Mmm, meestal kan ik de klok erop gelijk zetten dat de duiveltjes er rond 10.00 uur zijn... Nog niet. Misschien moet ik even goed schudden :(

15. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meid!!

Ja het zou goed kunnen dat ik zo af en toe nog eens langs waai hier hihi maar ik hou het even een tijdje voor gezien, want ben er zo toch meer mee bezig dan eigenlijk de bedoeling is :p
    Mooi zo!! Ja zoals jij het doet is het ook een goede middenweg zo sochtends een keertje hier kijken en verder de rest van de dag je ding doen :). Over een tijdje zal ik het zo ook wel doen denk ik maar voor nu wil ik het nog even helemaal van me af zetten vandaar dus dat ik er even vandoor ga dalijk hihi.
    Maar prive berichtjes is een goed idee hoor!! Als ik dalijk even weg ben kunnen we elkaar zo af en toe wel eens op de hoogte houden :D ik wil het natuurlijk ook wel weten als het raak is bij jou! hihi.

Ja dat had ik dus ook precies, ik voelde het ook aan alle kanten aankomen! En nu op dit moment nog steeds, dan steek links... dan steek rechts... dan algemeen zeurend gevoel in heel m'n onderbuik... een hartstikke negatief testje, maarja nog geen ongi te bekennen :(.

Hihi ja precies niet ongi worden is de beste test idd!! (bij mij is dat op dit moment eeeventjes een ander verhaal maargoed dat maakt niet uit :) haha)
    Zodra je niet ongi word heb je genoeg tijd om te testen toch ;) en door pas te testen als je niet ongi word geef je de hormoontjes ook nog eens extra de tijd om lekker te vermenigvuldigen haha om later lekker duidelijk te kunnen testen :D.
    Maar ik hoop dat jouw ongi wel meteen goed doorzet nu!! Kun je meteen weer goed beginnen aan de volgende ronde.
    (al vind ik het leuker als je nu binnen een paar daagjes juist nog positief test natuurlijk hihi ;))

16. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    #116 rach11, 26 feb 2011
    Laatst bewerkt: 26 feb 2011
    haha goed schudden ja, heb ik ook aan gedacht haha heb gisteren ook even staan springen en de trap op en af gerend maar helaasss geen effect :)

pff en ik heb nu echt zo'n zwaar zeur gevoel ik zou het haast pijn noemen :( waaar blijft m'n ongi nou

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Rach ik hoop dat je snel weer komt kletsen omdat je zwanger bent! Wel goed van je dat je dat zo wilt doen hoor!! Ik ben inmiddels ingeburgerd :p heb al 2 jaar een account (met deze zwangerschap een nieuwe aangemaakt; had met mk andere en wou met schone lei beginnen;) )

18. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat hoop ik ook! Dan raak ik ook wel ingeburgerd denk ik zo hihi :p vanaf dat mijn ongi begint dalijk hou ik het voor voorlopig even voor gezien maar dat duurt niet te lang hopelijk!! ;)
    Begrijp ik ja dat zou ik dan ook doen denk ik, zo'n nieuw account geeft dan ook wel een wat fijner gevoel op de een of andere manier lijkt mij!!
    Ik heb je bij mijn vrienden gezet, kunnen we zodra ik weer terug ben ook weer verder kletsen hihi ben benieuwd of jij tegen die tijd dan ook zwanger bent van je tweede kleine muppet haha :D zou wel heel leuk zijn!!

19. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    #119 rach11, 27 feb 2011
    Laatst bewerkt: 27 feb 2011
    ja hehe!! ik werd vanmorgen wakker en mijn ongi is begonnen haha, dat werd tijd :p heb nu wel echt veel meer last van menstruatie pijn dan normaal dat is minder :( maarja liever dat dan wachten tot het doorzet :p
    vandaag het laatste dagje dat ik hier nog even rond hang hihi

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Nou moe, nou heb ik hetzelfde als Rach...
    Al twee dagen over tijd en zaterdag nog een negatieve test!
    Inmiddels doet m'n buik wel heel zeer :(

Deel Deze Pagina