2x miskraam gehad.. man wil niet nog keer proberen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Visser90, Aug 10, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Visser90

Visser90 Lid

Dec 4, 2017
    49
    50
    18
    Female
    Hallo iedereen...
    Gewoon even van me afschrijven....

Naar een goede zwangerschap van ons zoontje in 2014, wilde we vorig jaar aan een tweede beginnen.
    Werd vrijwel snel zwanger.. maar helaas in dec tijdens de echo(8/9wk) er achtergekomen dat er iets zat wAt maar 6 weken was, en helaas is dit een miskraam geworden.. naar een paar maanden weer zwanger geraakt, en mocht ik voor een vroege echo komen, zou ong 6,5 7 wk zijn.. helaas zat hier een leeg vruchtzakje, en is dit ook een miskraam geworden..

Nu wil ik heel graag nog een ronde proberen.. maar manlief geeft echt aan dat het genoeg is geweest... en dat die bang is dat weer mis gaat, en het niet wilt proberen..

Mijn gevoel voor een tweede is enorm groot...

2. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Ik snap het gevoel, heb zelf ook 2 miskramen gehad. Doe die miskramen word je wens en verlangens voor een zwangerschap veel groter. Een man voelt dat soms anders omdat hun alleen het negatieve bij houden. M'n vriend had er ook moeite mee, maar de verlangens waren groter, wij dachten als de eerst is gelukt dan lukt de volgende ook wel. En nu ondertussen bijna 15 wkn zwanger.

Laat het anders even rusten, het kan zijn dat hij ook nog in een verwerkingsproces zit en hij er misschien moeite mee heeft. Blijf er wel veel over praten, totdat hij er misschien toch wel weer achter komt te staan dan kunnen jullie er samen voor gaan

Roetje08 and Visser90 like this.
  3. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Hier ook meegemaakt toen we voor de tweede gingen. In januari 2014 zwanger, werd een miskraam toen opnieuw zwanger in maart werd een MA met een hele vervelende nasleep (2x cytotec en uiteindelijk een minibevalling in het ziekenhuis bij ruim 11 weken) man wilde toen ook echt niet meer verder proberen. Toen even laten rusten, lekker samen op vakantie gegaan in augustus en ik kwam zwanger van ons tweede meisje terug. Wie weet als jullie het even laten, draait hij misschien weer bij?

Visser90 likes this.
  4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Wat naar, logisch dat jouw verlangen nu extra groot is en jij eigenlijk dubbel gestraft wordt.
    Ik zou het even laten rusten, hem even de tijd geven.
    Hopelijk draait hij bij.

Visser90 likes this.

Share This Page