Vreemd gevoel

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door winnie89, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hallo, ik ben nu 23 wk zwanger en sinds een kleine wk voel ik best vaak op een dag, een soort klopjes ( plopjes) zeg maar is dat dan die kleine die lekker aan het rommelen is, vaak links of middenonder in me buik.
    en regelmatig ook een harde buik zeg maar. Maar dat duurt nooit lang, dat is normaal dan toch denk ik.

Dacht juist dat het overdag rustiger zou zijn, en in de nacht drukker maar ik heb het idee dat ons prinsesje overdag ook lekker wakker is. De gehele dag door voel je wel wat.

Dat zijn normale dingen denk ik he?

liefs winnie

Ze is volgens de 20 echo ook iets onder het gemiddelde wat lengte betreft vandaar die rare gevoels plopjes denk ik zo duurt wat langer voor ze tegen de wand aan komt. Anders zou je het bewegen wel anders voelen denk ik of niet? Blijf het gevoel rond deze periode een beetje hetzelfde

Sorry vh hele verhaal maar zijn gelijk een paar vragen in 1, en het is mijn 1ste dus weet niet precies hoe of wat ik moet voelen.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Winnie89

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Iedereen ervaart het bewegen van haar kindje anders.
    Hoe groter het kindje word dus hoe verder je in je zwangerschap bent hoe duidelijker je je kindje zult voelen bewegen. Deze bewegingen die je nu voelt zijn heel normaal! Dat je buik/ baarmoeder af en toe hard word is heel normaal bij een niet zwangere vrouw trekt een baarmoeder ook samen alleen voelen we daar niets van. Maar een baarmoeder die groeit die voel je samentrekken. Het maakt niet uit op welk tijdstip je je kindje voelt bewegen. vanaf 28 weken willen we wel graag dat je je kindje elke dag voelt bewegen. Hoe ouder een kindje word hoe langer zijn slaappozes worden dus dan kan het zijn dat je een paar uur niets voelt en dan weer heel veel.
    Fijne zwangerschap! Imke

Deel Deze Pagina