nog niets te zien

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

wie kan mij helpen
    ik heb een vraagje aan je.
    ik heb ront de 18 nov mijn ongi geheb maar daarna niet meer.
    ik heb met een week overtijd een test gedaan en er kwam een tweede streepje alleen heel licht, toen heb ik nog een paar dagen gewacht en heb er weer een gedaan maar die was ook heel licht, toeheb ik een afspraak gemaakt met de bokter en hij heeft ook een test laten uitvoeren maar die was negatief. ik was er erg onzekker over en nog een week gewacht en heb er weer een gedaan en die was positief en ook een stuk beter te zien dan die anderen.
    en ik heb die test op 28 dec gedaan.
    ik heb een afspraak gemaakt voor een echo op 4 jan,
    maar er was nog niets te zien kan dat komen dat het nog te vroeg is daar voor. ik heb erg last van mijn rug en dat trekt door naar mijn blaas en ik moet ook heel veel naar de wc toe, en mijn borsten doen ook pijn en mijn tepels worden donker.
    ik heb ook een raar gevoel in mij buik en ik ben afentoe miselijk.

wat moet ik doen kan jij mijn helpen.
    veel liefs.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi van Dijk,

Wat heb je met de echoscopiste afgesproken. Meestal is het zo dat je na een of twee weken nogmaals komt voor een echo. Want het kan inderdaad zo zijn dat er nog net niets te zien was.
    Eenmaal een positief streepje betekent dat je zwanger bent. Ook al is een van de volgende testen negatief (zoals die bij de huisarts).
    Wacht tot je volgende menstruatie blijft deze ook uit, maak dan een nieuwe afspraak voor een echo.

veel succes!
    Imke

Deel Deze Pagina