vreemd gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door versace cristal, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Goeiemorgen!!

Ik ben nu 35 week zwanger en heb..denk ik last van indalingsweeen...net alsof je heftig ongesteld moet worden ofzo..met af en toe het gevoel alsof er een enorm scheet dwarszit of de kramp die je kunt hebben als je nodig moet poepen..maar goed
    Ik heb dus ook veel last in me linkerlies...hoort dit erbij??
    Ik lig meestal op me linkerzij maar af en toe...en ik weet dus niet of ons meisie dit doet of dat t wat anders is maar...gaat er een enorme steek doorheen net alsof er ff met een scherp voorwerp in port ofzo..
    Het trekt ook helemaal door me been heen dat ik het zelfs in voet kan voelen...Enig idee wat dit kan zijn?? Onze meis is alwel ingedaald dus ik zat ook al te denken dat ze miss op zo'n moment haar handje naar dr hoofdje brengt en mij dan raakt ofzo??
    Nu heb ik sinds 2 dagen eigenlijks wel continu druk in me lies...met een zwaar gevoel in me been...en van zittend of liggend en dan weer omhoog word ik ook niet echt blij van..

Iemand een idee?? Moet morgen weer na de VK dus dan vraag ik het haar ook wel..maar herkenning horen zou toch ook wel even fijn zijn...

grtzz;)

2. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    he hoi;)
    ik had ook er ook last van maar dat was rond 37wk zwangerschap
    ik moest het wat rustiger aan doen en met mijn benen omhoog zitten
    succes met de laatste loodjes :)

groetjes

3. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Dank je wel..En ik weet niet of je moet bevallen maar zowel dan jij ook nog suc6 met de laatste loodjes

grttzzz

4. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    hay versace cristal, nee ik hoef niet meer te bevallen ;)
    moet eerst weer zwanger worden ;)
    jij wel veel succes straks :)

groetjes

Deel Deze Pagina