Hoi dames, Ik had gisteren een discussie met een vriendin van me, en misschien kunnen jullie me even helpen. We hadden het over symptomen en zij zei dat veel vrouwen een soort gekriebel voelden vlakbij hun NOD. Het was een gevoel alsof ze vlinders voelen, net zoals bij verliefdheid. Ik even koppig als ik ben, zei dat ik veel dingen gehoord/gelezen heb, en veel dingen geloof maar dat niet. Ik was blij dat het via msn ging, anders had ik denk ik een slag voor mijn bakkes gehad, zo pissed off keek ze, . Dus even voor iedereen die ooit een zwangerschap heeft mogen meemaken, wie herkent dit, ik heb hier nog nooit wat van gehoord.... Wel over vreemde gevoelen, rare gevoelen. Maar verliefde gevoelens? nee nog nooit. En anders moet ik even een bak ijs ophalen om te slijmen..... Groetjes Marieke
Bij mij was de innesteling etc best pijnlijk...dus zeker geen verliefdheidsgevoel...Als dat zo was had ik meteen de relatie beeindigd! Whahaha!
nee heb ik ook geen last van gehad. wist niet eens dat ik zwanger was. dahct eignelijk dat het niet zo zou zijn. dus nee vind het ook een beetje onzin. zou wel makkelijk zijn heb je dus ook geen test meer nodig toch?!
Voelde de eerste dagen eerder alsof iemand gruwelijk hard een stomp op beide (.)(.) had gegeven, en een schop in de schaamstreek. Ik laat me niet mishandelen door mn lief, dus nee kan niet meegaan met je vriendin
ik vond de eerste dagen allesbehlve liefelijk en vlindertjes. belabberd is een beter woord. haha maarre ik denk dat jouw vriendin het verward met dat vrouwen die voor het eerst hun kindje voelen de bewegingen weleens vergelijken met vlindertjes die tegen de buikwand aan vliegen.
ik ken die vlindertjes in je buik wel. dacht ook echt, ik ben zwanger. (2 mnd terug) werd toen ongi. en toen ik mijn NOD had gehad had ik die vlindertjes niet en was is WEL zwanger. ik had dus net het tegenovergestelde.