Hoe groot is die kans??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door r0my, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,
    Ik ben mezelf weer volgens mij helemaal gek aan het maken maargoed, hier mijn verhaal.

Ik heb 30-6 mijn laatste pil ingenomen en heb netjes 5-7 mijn ontrekkingsbloeding gehad en dit duurde t/m 8 juli, toen bloedde ik overigens maar nog sporadisch dus heb toen ook gemeenschap gehad onder de douche. 10-7 heb ik wat bruine afscheiding verloren en had toen last van buikkrampen (dit schijnt normaal te zijn na het stoppen van de pil begrijp ik).
    Ik heb 12, 14, 17,21,23,24 en 29 juli gemeenschap gehad en gister ook voor het laatst. 16 juli had ik ook een trekkerig gevoel in mijn liezen en onderbuik..
    23 juli heb ik de welbekende afscheiding gehad waarvan je draden kan trekken dus ik denk dat ik toen mijn eisprong had. Nu is het geval dat we het wel veilig doen (we willen nog even wachten op het e.e.a. voordat we de condooms de deur uitdoen) maarr... we doen het dus eerst zonder tot op een bepaald moment dat we echt zoiets hebben van nu gaan we los (hihi sorry voor de bewoording:p) dus om een verhaal kort te maken; er komt dus wel voorvocht in me.
    Mijn vraag is hoe groot is de kans dat ik nu echt zwanger kan zijn, ik heb het dus wel echt gedaan rond mijn vruchtbare periode.. a.s. maandag is mijn NOD maar ik twijfel of ik nu al een test kan doen? Ik hoor graag jullie mening want ik wil wel heel graag testen maar ergens durf ik ook weer niet zo goed (bang voor teleurstelling want ik wil het eigenlijk wel heel graag, maar ook weer bang dat het wel zo is, hoe stom en tegenstrijdig he.:)) hoe dan ook, mocht het zo zijn de kleine is zeer welkom.:D
    Heb verder niet echt klachten, 1 tepel is heel gevoelig en ben heel moe maar het is ook stress op mijn werk dus dat kan er ook mee te maken hebben natuurlijk.. ;)
    Anyway ik hoor graag wat jullie hiervan denken:D

2. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    niemand ?? :(

3. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Tja, het kan twee kanten op gaan..
    Helemaal omdat je pas net van de pil af bent. Hoe zeker ben je dat je een eisprong hebt gehad? Want als je net van de pil af bent, kan het zijn dat het wel even duurt.
    Daarnaast is de kans dat je zwanger wordt van voorvocht uiteraard aanwezig, maar erg klein.

Je kan natuurlijk altijd een testje doen, maar ik zou het nog even afwachten..

Succes met zwanger worden in ieder geval!

4. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb mijn eisprong niet gevoeld, heb alleen dat slijmverlies gehad en heb hier wel eens meer gelezen dat het met je ei te maken heeft.. heb verder echt geen idee, heb hem niet gevoeld ofzo wel daarvoor wat trekkerige buikpijn gehad in mijn onderbuik maar verder niets.. had volgens (mijn app op mijn tel, staat nog als pil gebruik ingesteld zodat die aangeeft wanneer ik het had moeten worden als ik nog de pil slikte, dan heb ik een beetje vergelijkingsmateriaal al weet je het natuurlijk nooit zeker.. had ik de 28-7 ongi moeten worden)
    Ik weet niet of ik het tot maandag trek om niet te testen vind het nu toch wel steeds aantrekkelijker te worden om even snel een testje te wagen maarja het is weer zo'n teleurstelling he als die omo wit is..
    Dankjewel voor je mening en jij ook veel succes met zwanger worden! :D

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Doe dan dit weekend gewoon een testje, dan weet je dat ook weer. Liever een omowitte test dan in de stress zitten of je nou wel of niet zwanger bent.

Verder zou je, als ie omowit is, bijvoorbeeld ovulatietesten gebruiken. Als zou ik daar persoonlijk nog even mee wachten. Je kan het namelijk ook lekker op zn beloop laten. Dan heb je sowieso wat minder stress. Op een gegeven moment word je of ongesteld of weet je zeker dat je zwanger bent (door overduidelijke sypmtomen).
    Na een paar rondes heb je wat meer zicht op je cyclus, scheelt een hoop.

Als je gaat testen, test dan wel met 2v5 van de Kruidvat. Deze zijn heel goed en goedkoop. Als je dan niet zwanger bent, heb je in ieder geval niet 12euro weggegooid.

6. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat klopt, je hoort hier iedereen over kv 2 voor 5, die ga ik ook halen, dacht dat ik ze nog had liggen maar helaas.. morgen dus even halen en zondagochtend testen..
    Bedankt :)

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Lijkt me ook verstandig, gewoon een test doen! Weet niet op welk moment je het slijm had, maar kan een dag na seks ook sperma zijn wat terug loopt..?

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Succes! Ik hoop het voor je!

Laat je het even weten wat eruit gekomen is?

9. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is goed ik zal het even laten horen wat er uit de test komt.. nee het was geen sperma wat terugliep, het was ook later op de dag en ik heb geen sperma in me gehad maar alleen voorvocht..

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Voorvocht kan voor een zwangerschap zorgen, ook in de eerste ronde.. het was nog even wachten maar toch niet helemaal :p;).. kans is wel veel minder groot uiteraard.. doe gewoon een testje ergens komende dagen, dan weet je het zeker.. ennuh zou toch mooi zijn als je een positieve test in handen kreeg? Ook op het gebied van zwanger worden zijn de wonderen de wereld nog niet uit ;):D

11. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou meiden, heb vandaag testen gehaald kv 2 voor 5 maar ik ga morgenochtend denk ik testen of maandag dan is mijn nod, zit nog in dubio wat ik zal doen.. ik knijp hem zo hard omdat we echt voor,tijdens en na mijn ei geklust hebben,. Werd net toch weer zo verliefd, mijn mannetje zat de hele tijd met mijn nichtje van 6 mnd op schoot, flesje geven en mee te spelen zooo schattig! :D

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Aanstekelijk werkt dat he!! :) wat knap!!! in huis halen en niet testen!! :D

13. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha ja hij is juist altijd de nuchterheid zelve maar vond het zo lief hoe hij met haar deed, mijn zus gaf me ook al een knipoog vn nou, dat gaat niet meer lang duren voor jullie er echt voor gaan hihi..

14. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm ja maar niet testen kost me veel moeite maar wil het graag met o urine doen... pffff word gek van mezelf

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dan blijf ik hier nog ff hangen tot morgenochtend :p:D

16. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha okidokie je hoort het wel van me :p

17. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Oh, ik duim voor je! Blijf hier in spanning kijken tot morgenochtend!
    Wel knap inderdaad dat je testen in huis hebt, maar niet test! Dat zou ik echt niet kunnen..

18. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Kzou ook even een testje doen al lijkt de kans me vrij klein..succes!

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    EN? Hou je het nog vol? :D

20. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0