Vreemd gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Charmed, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hoi dames!

Ik ben hier helemaal nieuw, dus hoop dat ik het in t juiste stukje plaats..

Ik ben in april '12 gestopt met de pil.
    Nu weet ik dat je lichaam moet 'ontpillen', mn eerste cyclussen waren dan ook een beetje anders dan anders.
    Ik ben de eerste week van augustus voor t laatst ongesteld geweest.
    Sinds afgelopen weekend heb ik n ander gevoel in mn onderbuik, maar zondag had ik bloed met t afvegen.. Het was helder van kleur.
    Dacht dat ik ongesteld was geworden, dus tampon gebruikt.
    Ging ik later me 'verschonen' zat er niks in!
    Dus zo maar gelaten, ik ben nu heel erg van de google, misschien ook niet het slimste geweest eigenlijk, maar het kan een innestelingsbloeding zijn, dus ik had wel n beetje hoop dat er miss een bevrucht eitje zit.
    Maandagavond had ik weer n beetje bloed, nu wat donkerder rood, maar ook dat hield meteen op.
    Dinsdagochtend op t werk had ik lichtroze slijm verlies, maar dat was ook voor korte duur. Woensdag en donderdag beide keren ook weer n klein beetje bloed. En nu? WEER.
    Wat is dit? Ben ik nu ongesteld?
    Ik heb n test gedaan vanmorgen, was negatief.
    Mn urine is sinds gisteravond ook erg donker, en de geur is sterker.
    Voor de rest had ik ook dat mn onderbuik aan de rechter kant een beetje dikker was dan de andere kant, en iets gevoeliger (niet pijnlijk) ook heb ik op een vingertop diepte een soort bal? in mn vagina.... sorry heel onsmakelijk, maar ik lees dan wel dat je je baarmoedermond kan voelen, maar als dit die is, dan ben ik bang dat t sowieso niet klopt. Is wel erg laag, is verder niet pijnlijk, heb t al n jaar of langer, nooit last van gehad, maar begin me er nu aan te storen..

Sorry voor t lange warrige verhaal, snap dat jullie m weg gaan klikken, maar moet t ook ff kwijt.
    Ik hoop dat er iemand is die ook zoiets heeft meegemaakt, of weet wat het kán zijn.
    En wss moet ik dan toch naar de dokter, maar ik ben n schijtluis, en stel het liefst een bezoek waar ik met-de-benen-wijd moet heel lang uit..

Bedankt voor t lezen!

2. vief

vief Actief lid

19 aug 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tja, ik weet het ook niet precies. Ik zou het even afwachten. Mocht het een innesteling zijn geweest, dan is het logisch dat je test nog negatief is!
    Mocht je volgende week nog niet ongesteld zijn dan zou ik nog een keertje testen. Voor nu: afwachten... (en ik weet hoe moeilijk dat is :D )

Liefs Vief

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    wanneer is je noddatum?

4. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Geen idee, ik ben al 2,5 maand niet ongesteld geweest.

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik zou volgende week nog keer testen is ie dan nog nega zou ik naar de ha gaan en bloed laten prikken

Deel Deze Pagina