Hallo Allemaal, 2 weken terug heb ik duidelijk mijn eisprong gevoeld en uiteraard aardig wat klusuurtjes achter de rug . Nu heb ik sinds vorige week woensdag last van mij linker lies en last van mijn onderbuik en onderrug. Na een uurtje is dit verdwenen en slaat het gevoel over in vlindertjes in mijn buik en kan ik op de een of andere manier luchtjes niet zo goed verdragen en wordt ik misselijk. Nou willen we graag zwanger worden, maar deze gevoelens ken ik nog niet. Herkent iemand dit? Groetjes Elvira
Nou als ik het zo hoor Elvira zou het best kunnen zijn dat je zwanger bent hoor, wanneer is je NOD eigenlijk? Je zult zoiezo moeten afwachten of je ongesteld word ja of nee..Ik geloof dat ik las dat als je pijn in je lies hebt dat het zou kunnen wijzen op een innesteling, maar zeker weten doe ik het niet.... Laat ff weten hoe en wat oke?
Hoi Hoi, Even een update, heb de duivels nog steeds niet gezien en ook geen pijn in mijn buik wat ik normaal toch heb. Helaas is de test negatief, dus over een paar dagen nog maar een keer proberen te testen. Wel heb ik last van slijmverlies, snap het even niet meer. Ik hou jullie weer op de hoogte. Groetjes Elvira
Ow wat spannend zeg! Inderdaad nog maar even afwachten de komende dagen Ik hoop het voor je ! groetjes
Hoi Hoi, Nee heb nog niet getest. Als ik vandaag klaar ben met werken, ga ik een nieuwe test halen en testen. Hopen op goed nieuws. Groetjes Elvira
Hoi, Ja ik ben stiekem online, zit op mijn werk. Om half 6 ben ik klaar en rij ik even naar het winkelcentrum. Ben wel echt bang om weer teleurgesteld te worden, maar ja zekerheid boven alles toch. Groetjes Elvira.