vreemd hier weer te zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jinte, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinte

Jinte Lid

23 mei 2007
    24
    0
    0
    Ik zit inmiddels al meer dan twee jaar op dit forum (onder een andere naam ;) ).
    Eerst meer dan een jaar bij dit topic "zwanger worden". Toen dat eindelijk gelukt was verhuisde ik naar "zwangerschap" en nu alweer bijna 5 maanden bij de mama's. Ik lees nog wel eens mee bij andere gedeeltes, maar je zit dan toch in een heel andere wereld.
    Nu hebben we dus besloten al voor een tweede te gaan en kom ik hier dus ook weer meepraten.
    Vind dat best wel weer vreemd...
    Het doet me weer denken aan de tijd dat we probeerden zwanger te raken van onze eerste.
    Het is weer even een hele omschakeling....van "hoera, ze is geboren" naar "zou het deze maand raak zijn"

2. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Nou, welkom terug dan!
    Hopelijk is het bij jullie snel raak.

Groetjes Willes

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Jinte, hopen dat jullie snel n positieve test krijgen dan! Maareh.. waarom ga je dan niet verder onder dezelfde naam?

4. Jinte

Jinte Lid

23 mei 2007
    24
    0
    0
    Ja dank je.
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat het me niet zo veel uitmaakt of het dit keer snel raak is of iets langer duurt. Bij de eerste wilde ik zo snel mogelijk zwanger zijn en duurde het voor mijn gevoel een eeuwigheid.
    Nu is het toch anders.... We hebben natuurlijk al een klein hummeltje en genieten hier elke dag van.
    Ik hoop dat het niet weer langer dan een jaar gaat duren, maar heb niet de drang dat het deze maand raak moet zijn.
    Sta er nu een stuk relaxter in

5. Jinte

Jinte Lid

23 mei 2007
    24
    0
    0
    Ik heb net als jij onder mijn naam een banner staan met foto's en de naam van mijn dochtertje.
    Er zijn bekenden van mij die ook op dit forum zitten en ik wil liever niet bekend maken dat we weer gaan proberen zwanger te raken.
    Dan krijg je dat mensen er naar gaan vragen en zo...
    Als ik zwanger ben, ga ik gewoon weer onder mijn andere naam verder.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ok dat begrijp ik. Dus Jinte is een pseudoniem ;) . Iig heel veel succes! :)

7. Jinte

Jinte Lid

23 mei 2007
    24
    0
    0
    ja idd, de naam Jinte had ik leuk gevonden voor mijn dochter, maar is afgekeurd door mijn vriend (ben ook tevreden met de naam die ze nu heeft hoor :D )

8. Jinte

Jinte Lid

23 mei 2007
    24
    0
    0
    Ik begrijp dat het niet is toegestaan onder twee namen te reageren op dit forum.
    Jammer, dit was voor mij dus het laatste berichtje in het gedeelte "zwanger worden".
    Ik wil de periode van het zwanger worden graag met andere delen, maar wil niet het risico lopen dat bekenden (die hier ook zijn) hiervan weten

Voor iedereen die probeert zwanger te raken... succes!

9. minnie01

minnie01 Lid

3 mei 2007
    80
    0
    0
    Oh dat is erg jammer... Maar wel erg veel suc6 met het opnieuw zwanger raken. En geniet elke dag van je kleine hummel. Die eerste tijd is zo kostbaar.... als ze nog zo klein zijn.

10. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou Jinte, toch veel suc6! Hopelijk dient een brusje zich snel aan!

Deel Deze Pagina