Pfff... spannend hoor, morgen NOD... Maar tis zooooooooooo lastig om er iets van te zeggen nu... Ik heb eigenlijk sowieso nooit veel problemen gehad met mijn menstruatie; altijd regelmatig (met en zonder pil), nooit heel erg veel last van, eigenlijk alleen op de eerste dag dat het echt goed doorzet, maar nooit dagen van tevoren ofzo. En verders ook voor NOD geen last van de zgn. "zwangerschapskwaaltjes", haha! Ik probeer er natuurlijk, net als vele anderen hier, niet teveel mee bezig te zijn, maar dat valt uiteraard niet mee als je het zo graag wilt... In het weekend zijn we een paar dagen weggeweest, dus ik was al blij met de afleiding, zo vlak voor NOD. Wat denk je; begin ik mijn boobs een beetje te voelen. En 1 ochtend, we kwamen net terug van het ontbijt, was ik ineens heel effies een ietsiepietsie misselijk... Je probeert daar natuurlijk niet teveel van te denken, maar ja... Verders eigenlijk nergens last van, maar dat was bij mijn 1e ZW ook niet het geval. Dat ging eigenlijk net mis op het moment dat de klachten een beetje begonnen te komen... Aan tempen doe ik niet (geen discipline voor ); heb alleen nog 2 CB digtale testjes liggen boven... Je leest vaak dat dat niet een van de gevoeligste testen is, en dat je vaak met bv. de Midstream eerder positief kunt testen dan met CB. Maar heeft iemand het eigenlijk ook wel eens andersom meegemaakt? Dat je dus bv. met een Midstream negatief testte maar met de CB Digi wel positief? Wanneer zouden jullie durven testen in mijn geval?
Als je zo'n regelmatige cyclus heb zou ik morgen testen! Ik heb ook op NOD getest en licht positief, 3 dagen later knalde die eraf! Anders misschien zaterdag (is je mannetje ook thuis?) Dan moet het zeker positief zijn. In ieder geval succes, ik ga voor je duimen!
Mijn mannetje is gelukkig veel thuis (heeft zaak aan huis, haha...), dus die kan het sowieso meemaken. Ben allleen natuurlijk een beetje bang dat ik blij wordt gemaakt met een dooie mus (zowel letterlijk als figuurlijk, hihi...). Maar ja, in het weekend staan er links en rechts wat feestjes gepland, dus moet ik sowieso maar eens de alcohol laten staan als er geen komen morgen... Mocht ik dan in het weekend positief testen (doe het wel eerst stiekum), dan test ik vervolgens volgende week nog een keer, op mijn verjaardag. Krijgt mijn hubbie misschien ook een mooi cadeautje...
ik zou morgen ook een testje ertegen aan gooien, als je regelmatige cyclus hebt, waarom niet toch? Succes hoop op een dikke plus voor jullie!
Ik zou er dus vandaag ook een testje tegenaan gooien, en vooral omdat je altijd zo regelmatig ongesteld bent.. Je houd ons wel op de hoogte he! x sizzel