vruchtbare dagen of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by CynthiaB, May 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Volgens mijn banner moet ik nu mijn vruchtbare dagen gehad hebben, en vandaag de eisprong. Nu heb ik vanochtend een ovulatietest gedaan, waaruit bleek dat ik niet ovuleerde. Maar de afgelopen dagen heb ik de slijmtest gedaan, en het slijm was bijna niet aanwezig, dat wil zeggen, heel waterig.

Ik snap er niets van. Wie heeft dit gehad, dus dacht ook dat de vruchtbare dagen niet geweest waren, maar was achteraf wel vruchtbaar?

2. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

Apr 12, 2007
    635
    0
    16
    Misschien heb je je eisprong nog niet gehad en ben je wat later? Je banner hoeft niet te kloppen, die zet altijd je ei op 14 dagen voor het eind en het schijnt dat dat niet bij iedereen zou is. Ik zou de komende dagen ook nog maar testen als ik jou was! Succes!

Gr. Joyce

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Ben je altijd regelmatig ongesteld of juist niet? Misschien heb je je ei binnen een paar dagen en is hij iets later als normaal?
    Heb wel eens vaker gehoord over meiden die hun ei ook niet konden traceren maar wel zwanger waren die maand!

Succes.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik zou niet alleen afgaan op je banner. Ik heb er ook één, maar ik zie het alleen als "fun". Hij kwam deze maand totaal niet overeen met mijn waarnemingen (ovu-test, temp, slijmwaarnemingen).

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik weet nog niet of ik regelmatig ben of niet, want dit is mijn eerste cyclus na de hormonen. Geen idee, ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar het kan net zo goed 42 zijn.

6. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Haha, dat had ik ook! Ben ook net van de pil af en heb die cyclus maar aan gehouden en heb tussen dag 12 en18 getest. Mooi geen ei te bekennen! Wilde eerst nog meer testen gaan doen,maar omdat het de eerste keer zonder pil is heb ik zoiets van:Komt de volgende keer wel!
    Wel heb ik ontzettende last van mijn buik al vanaf het begin. En vanmorgen verloor ik opeens een slijmprop, nog nooit eerder gehad! Ben ook ontzettend benieuwd of ik op een beetje normale tijd ongesteld word en niet pas over een paar maanden. Heb jij dat ook?
    bar

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, da's ongeveer hetzelfde verhaal. Ik weet ook nog helemaal niet wanneer ik ongesteld ga worden, het is gewoon afwachten. En dat ei, áls het maar komt, dan maakt het niet uit wanneer. Maar ik ga wel die testen blijven gebruiken, rond de periode waarin ik slijm ga krijgen....

8. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Weet iemand wat zo'n slijmprop is? Ben je dan juist vruchtbaarder ofzo? Het is geen draden trekkend spul, eerder gel achtig en echt een klont. sorry voor de details, maar als je dan vruchtbaar bent dan "moet"ik klussen vanavond!
    bar

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb geen idee, heb het nog nooit gehad. Maar klussen kan natuurlijk nooit kwaad.

Share This Page