Blaasontsteking??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lentekriebel, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Dames,

Ik ben vanochtend opgestaan met een gigantische pijn onderin m'n rug (vlak boven bekken). Nu ben ik bekend met rug/bekkenklachten sinds m'n buik is begonnen met groeien en hier loop ik ook voor bij de fysio. Vandaag had ik toevallig een afspraak staan, maar de fysio zei dat hij niets 'raars' zag aan mijn rug wat deze pijn zou kunnen veroorzaken. Hij vroeg zich af of het misschien een blaasontsteking zou kunnen zijn. Omdat ik donderdag voor 3 weken vertrek naar Italië, wil ik wel zeker weten/uitsluiten dat dit het is..

Ik heb de symptomen van blaasontsteking er eens bij gezocht en het enige dat overeenkomt is kleine beetjes plassen, maar kan dat ook komen omdat ik vandaag nog niet zoveel gedronken heb?
    Ik heb geen branderig gevoel bij het plassen, geen echte pijn in m'n buik etc.

Voor de zekerheid ga ik morgen wel even wat urine inleveren bij de ha morgen, maar misschien dat iemand me al iets meer zekerheid kan geven..

2. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je zwanger bent schijn je een blaasontsteking te kunnen hebben zonder echte klachten. Dus laat zeker even je urine testen bij de huisarts!

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Klachten zijn anders tijdens zwangerschap. Vaak blaasontstekingen gehad en normaal herken ik het zo. Nu eenmaal tijdens zwangerschap en dat vooral vaak maar heel weinig per keer. Maar geen pijn. Voor zekerheid even laten testen.

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Inderdaad even langs brengen.
    Hier wel veel klachten en had zelf een strip van mijn werk meegenomen en kwam wel iets uit. Bij de huisarts weer niet. Maar mijn urine word wel op kweek gezet vanwege de klachten. Dat duurt nog 10 dagen voor daar uitslag van is.
    Misschien een idee om cranberry sap te drinken en cranberry capsules te slikken, is goed voor de blaas. En veel drinken.

5. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Vandaag voor de zekerheid maar even de urine laten testen, maar geen ontstekingswaarden gevonden. Toch de vk even gebeld en volgens haar kwam het hoogstwaarschijnlijk van de groei van m'n baarmoeder waar m'n rug het op dit moment een beetje 'moeilijk' mee heeft (i.c.m. Kantoorbaan, dus lang in dezelfde houding zitten).

Dat van die cranberrycapsules is een goed idee! Die ga ik morgen meteen even halen, thanks voor de tip!!

En nu een poging doen tot teennagels lakken....:D

Deel Deze Pagina