Pff donderdag negatieve test.. wil zo graag testen.. Maar moet w88 tot morgen.. Vertel me allemaal ff dat het geen nut heeft en ik beter met ochtendurine kan doen enzo.. Maar ze liggen me te roepen die testen! Hoe gaan jullie om met je testdrang??
Haha jaa ik had net ook al urine opgevangen.. en ik d8 neeeee niet doen.. nog tot morgenvroeg w88 .. heb dus maar weer doorgespoeld maar tis vreselijk die testdrang
Haha, die testdrang had ik in het begin toen ik een half jaar bezig was om zwanger te worden van mijn zoontje. Daarna kwam ik er achter dat ik altijd bepaalde klachten heb als ik zwanger ben. Heb eigenlijk geen zwangerschapstest nodig zo kon ik de testdrang ook wel inhouden. Voor je het weet is het morgen.. ff afleiding zoeken en niet op ZP gaan lezen, dan ben je er weer mee bezig
Het probleem is dat ik de kwaaltjes ook heb die ik had toen ik zwanger was Maar durf niet meer zo op mijn lijf te vertrouwen Ben zo bang dat het me voor de gek houdt..
Hihi ik vorige keer ook Misschien dat ik toch zo wel ff test haha Jullie moeten me overtuigen het niet te doen haha
Hihi ja de vraag is wat jij wilt.. ik testte met 2e of 3e urine net zo duidelijk als met ochtendurine (avond weer niet, maar dan drink ik weer meer). Welke kwaaltjes heb je dan? (ik weet van mezelf dat ik dan altijd dingen met tomatensaus wil eten en snel geïrriteerd ben en dan denk ik goh ik lijk wel zwanger.. dan weet ik het dus al, maar dat zijn hele specifieke kwalen die ik na 2 miskramen en nu in de 2e zwangerschap wel weet)
Niet rondhangen op zp lukt ook al niet idd Steekjes in mn borsten.. Maagzuur.. Had ik stom genoeg ook in het begin Moet er snachts weer paar keer uit om te plassen.. Allemaal dingen die ik had toen ik zwanger was, voorheen niet.. nou ben ik ook nuchter genoeg om te weten dat mijn lijf me voor de gek kan houden.. En mn 2e cyclus na mn miskraam helemaal niet op tijd hoeft te komen en dat dat best vaak voorkomt.. Maar toch
Ik heb ook al hele sterke testdrang.... Maar heb geen testen in huis en vind het zonde van de centjes om veel testen te kopen.. dus ik koop ze ook pas volgende week als ik zeker weten overtijd ben. Vorige keer had ik gelijk getest toen ik ongi moest worden. Had toen een positieve test in handen maar was 2 dagen later toch ongi geworden... En gelukkig heb ik een man die erg op de centjes is en mij steeds duidelijk maakt dat ik toch maar moet wachten.... Maar dat verandert niks aan de aandrang (ben trouwens sinds gister al de hele tijd misselijk en voel me ontzettend moe en vaag, dus wie weet....)
Spannend Laetitia!! Idd van de zp leden moet je het hebben haha nu heb ik toch getest terwijl ik mezelf tegen wilde houden Natuurlijk negatief.. Pff stom lijf.. Naja, nu ff alles vergeten en naar een feestje.. Hoop voor alle wachters (die wel sterk genoeg zijn hihi) dat jullie volgende week een posi test hebben Liefs!!
o man ik kan me ook nooit inhouden als ik denk dat het wel weer eens raak kan zijn.. Verstop de testjes dan bijna voor mijn man, hij wordt er gek van:d
Jammer Lizzy.. na een miskraam hoop je al helemaal dat je weer snel zwanger mag zijn he. Maar, hou goede hoop dat je weer snel zwanger bent. Ik was met 5 maanden weer zwanger, 2 maanden geeneens een eisprong gehad en slecht zaad. Dus moet jullie helemaal gaan lukken! Al zou het fijn zijn dat je nu eigenlijk te vroeg was met testen. Weet je wanneer je eisprong ongeveer was? wonderbaby jij trouwens gefeliciteerd met je goede echo!
Ik heb allebei: testdrang en test-uit-het-raam-gooi-drang. Ik wil èn niet testen èn wel testen. Ik heb vanmorgen getest (negatief) en wil nu weer. Alsof de uitslag binnen twee uur verandert. Alsof dat HCG ineens denkt: laten we nu geen grapjes meer met haar maken, hier is een roze streep! Ik zou het hééééél hééééél fijn vinden als de zwangerschap van tussen mijn oren naar mijn baarmoeder zou verhuizen Succes Lizzy. Ik weet hoe je je voelt...