Goedemorgen, Ik wil hier graag een probleem neerleggen van mijn testen. Ik heb op 11 augustus een positieve Etos test gehad, een week later een test gedaan van CB (zonder indicator) die aangaf niet zwanger, weer een week later nog een test van CB, en weer een week later ook. Allebei gaven ze aan niet zwanger. Vanochtend heb ik een dibstick test gedaan van zwanger en kids en die gaf ook aan negatief. Hoe kan ik toch een positieve test hebben gehad en de rest negatief? Heb ik nu een Mk gehad? Mijn menstruatie blijft wel uit. Ik heb wel alle kwaaltjes van een zwangerschap, ben misselijk, gespannen en pijnlijke borsten. Ik weet het niet meer wat zou ik nu moeten doen? Heeft iemand dit ook gehad ? Groetjes
Bij een mk lijkt het mij dat je toch bloed zou moeten verliezen.. Ik zou de HA even bellen, je verhaal vertellen, en dan zal hij wel bloedprikken om de hcg waarde in je bloed te controleren.. Succes!
Je kunt ook een mk hebben terwijl t wel blijft zitten, maar meestal blijft je hcg dan hoog... Ik zou even een huisarts of een verloskundige bellen. Misschien kunnen ze even bloed prikken of een echo maken...
Hi knuffeltje, Ik had jou verhaal kunnen typen, hier exact 't zelfde, maar dan 2 positieve kv luxe testen, alles wat digitaal is negatief . Ben inmiddels 13 dagen overtijd en mag vanmiddag weer bij de huisarts komen, zal wel bloedprikken worden. Vind het echt zo vervelend dit! Ben je al bij je huisarts geweest?
Hoi, Ik heb net gebeld en moest van de assistent vanmiddag terug bellen tussen 13.00-13.30u dan zit de ha aan de telefoon en kan ik het hem voorleggen. Ik was tot vorig jaar juni bij de fertiliteitskliniek waar ik te horen kreeg dat ik eerst maar eens moest afvallen en dan terug moest komen. Dan kon ik voor een behandeling in aanmerking komen. En dan nu de test, dus ik heb hun ook gebeld en die verwezen mij weer door naar de ha. Dus vanmiddag hang ik aan de telefoon. groetjes
Heel veel succes knuffeltje. Ik hoop voor je dat het goed nieuws is en dat je gewoon hartstikke zwanger bent.
Was de 1e test wel echt duidelijk positief? Als ik sommige testen zie dan zie ik echt niks en dan worden ze toch als positief gezien. Als hij echt duidelijk positief was en daarna dus niet meer dan weet ik het ook niet wat het zou kunnen verklaren. Succes bij de HA!
Heb je een foto van je positieve Etos-test en zou je die aan ons willen laten zien? Sommige mensen testen heel onverklaarbaar ook positief met een zwangerschapstest rond de tijd van hun eisprong. Dan detecteert de zwangerschapstest dus de eisprong ipv de zwangerschap. Verder zou je een valspositieve test kunnen hebben gehad. Of je slaat een cyclus over. Ben je regelmatig ongesteld? Hoe lang waren je laatste cyclussen? Ben je al lang gestopt met de anticonceptie? Ik zou in elk geval even een telefoontje naar de huisarts plegen en hem/haar het probleem voorleggen.
laat me raden... het was een + test? eentje die een + moet vormen bedoel ik dan... die geven vaak een + terwijl je niet zwanger bent...
Hoi, Nee ik heb geen foto, het was geen +test, maar een test waar 2 streepjes zichtbaar moeten zijn. Er verschenen 2 lijntjes waarvan er 1 na 20 min verdween. Ik heb gebeld met de klantenservice van de test en die gaf aan dat als de test 2 lijntjes laat zien binnen de 10 min dan is de test positief. Wat er na de 10 min gebeurd kan ik niet meer aanhouden. Groetjes
Hoi, Even een update, ik heb vrijdag gebeld met de ha en die gaf aan dat het verstandig was met een verloskundige te bellen en het probleem voor te leggen. Inmiddels ook gedaan en die gaf het advies even te komen om een echo te laten maken. Vanmiddag is het zover en kan ik een echo laten maken. Ik ben benieuwd en heel erg zenuwachtig. Ik laat horen hoe het is geweest.
oh wat spannend zeg. ik hoop voor je dat er een mooi vruchtje te zien is op de echo. heel veel succes
Oooh, spannend. Ik hoop voor je dat je vanmiddag goed nieuws krijgt. Ik ga in ieder geval flink voor je duimen.
Hoi dames, Hier een niet zo leuke mededeling, kom net bij de verloskundige vandaan en die heeft gekeken. Volgens de verloskundige heb ik een miskraam gehad en dat ze verwacht dat ik over niet al te lange tijd ga vloeien. Dus helaas voor ons geen nieuw wonder.