Vreemd kaartje, wanneer eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Leraje, 28 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hoi allemaal, misschien kunnen jullie even meekijken. Deze maand heb ik een raar kaartje, en ik kan mijn eisprong niet vinden;) normaliter heb ik voor de eisprong een gemiddelde temp van 36,5 met pieken tot 36,7, en na de eisprong gemiddeld 36,85 maar nooit lager dan 36,7. (Ik heb dus nóóit 36,6 na de eisprong, maar ook nooit 36,8 vóór). Eisprong normaliter rond dag 14-19. Deze cyclus is mijn temperatuur echter nooit consequent lager geweest? Hij is nu wel consequent hoog en ik heb ondertussen typische post eisprong symptomen als gevoelige borsten (pas sinds deze week, normaliter een dag of wat na eisprong al), dus ik neem aan dat hij nu wel is geweest, maar ik weet echt niet wanneer. Kunnen jullie er íets uit opmaken?

    (Overigens proberen we niet voor een kindje dus ik zit niet navelstaarderig symptomen te checken :p gewoon nieuwsgierig, heb nog nooit zo'n rare eerste helft van cyclus gehad).
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ter vergelijking, vorige maand was een normale maand qua temperaturen (Alleen wat kort).
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Vorige maand ei op cd 22 en deze maand op dag 24.
    Je zit nu dus op 3 dpo.
     
  4. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    De cijfers zijn de data, niet de cd ;) vorige maand dus op cd15, dat lijkt inderdaad duidelijk. Nu pas 3 dpo lijkt me qua symptomen niet logisch gezien ik mijn borsten de hele week al voel, maar ik kan de precieze sprong er niet uithalen.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas kan ik er geen eerdere eisprong uithalen.
    Je tempt wel stipt?
    Elle ochtend direct na het wakker worden, op hetzelfde tijdstip en rectaal?
    En na elke nacht evenveel slaap (dus op dezelfde tijden naar bed)?

    Ps, deze kaartjes zijn mega onduidelijk af te lezen. Je kan beter fertility friend gebruiken ;)
     
  6. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Niet zelfde tijdstip, maar zoals je aan vorige kaartje ziet maakt dat normaliter niet uit. De sprong omhoog is elke maand duidelijk te zien. Deze maand wel verkouden geweest pre eisprong, misschien dat dat de hoge pieken ervoor verklaart.

    En ja, op de een of andere manier werkte ff heel beroerd toen ik het ooit installeerde, dus toen heb ik womanlog genomen en die app heeft nu al zoveel jaar aan kaartjes/data dat ik niet meer over wil stappen :oops:maar ik snap je punt.
     

Deel Deze Pagina