hoi allemaal ! las het onderwerp over innestelbloeding... Heb een vraagje.. Ik ga bijna stoppen met de pil.. Nu had ik alitjd een bepaald merk.. vanaf mijn 14de al.. die is nu ivm de zorgvergoeding veranderd iin een ander merk en kreeg ik ineens een andere.. ik zei die heb ik nooit : maar de aphotheker zei me dat ie precies dezelfde samenstelling is als die andere pil. En dan nu haha..: Nu ben ik afgelopen week ongi geweest.. en vanaf do. alweer ad pil.. vrijdag zaterdga en zondag MEGA krampen in mijn buik .. echte steken..(AUW) (nog noooooit gehad) en nu gister en vandaag bruine veegjes in mijn slipje.. gister was ern een heeeeeeel miniscuul drupje bloed volgens mij.. (miss. doorbraakbloeidng vd pil.. maar nog nooit eerder gehad , echt nooooit!) dus nu lees ik veel over .. innestelbloeding en vroeg ik mij dit dus af... en het is in de eerste week vd pil weer slikken he... Kan het zijn dat die pil toch anders is en mijn lichaam daaraan moet wennen of... zal ik... mensen sorry voor het rare gedoe ( jullie zullen wel denken , ze is nog nie eens gestopt..) maar ikhoop dat iemand mij kan helpen of advies kan geven.. gek gezegd ken ik mijn lichaam en vind dit erg raar... liefs Naampje
Als het de zelde samenstelling is van de pil, lijkt het me niet dat je daar last van kan hebben. Ben natuurlijk geen deskundige. Had je toevallig Mycrogynon? Wat nu een hele moeilijke benaming heeft? Ik had deze nl ook en nergens geen last van gehad. Maar ja iedereen is natuurlijk anders.