test gedaan en zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shayenna, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ik ben nu echt gellemaal van de kaart ik heb van mijn schoonzus een test geleend want zij had er nog ligen van begin januari ik dienet gedaan kon dus niet meer wagte en staan er 2 duidelijke streepjes op
    :) en ik kan het gewooon hellemaal niet geloven wat moet ik nu doen
    ik weet het niet meer me vriend belle? of mijn dokter weer?

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hee meis! Heb je een foto?
    Haha, euh, ja, ik weet niet wie je eerder moet bellen, of direct beide? Dit geeft me weer hoop meis :D

3. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ik geloof het zelf haast niet... en als ik fotow kon maken ooh dat deed ik dat gelijk voor iedereen die het wilde zien maar ik heb geen camera :(
    ik bel dnek ik nu eerst me vriend hihihi en dan test ik morgen nog een keer en dan ja me arts bellen

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Whahaha! Je bent echt helemaal verbijsterd, of niet? Ik zou het echt super voor je vinden als het raak is! Maar misschien even op je in laten werken en dan morgen of overmorgen nog een keertje testen en dan je HA bellen? En bij de volgende test wel ff proberen een foto te maken ;)

5. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    heb ik mijn banner wel goed hahaha? zo als ik uitgereknd heb word die gebroren op 9 okt? ben ik dat egt al 4 weken zwanger neeee tog

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meiss

eigelijk ben je 2 weken zwanger, maar je krijgt etr altijd 2 weken voor niks bij, dat heeft iedereen

dus als je 3 dagen overtijd bent klopt je datum precies

en je hoeft je huisarts niet te bellen, je kan meteen een afspraak maken met de verloskundige :)

gefeliciteerd :D

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wanneer ben je voor het laatst ongi geworden? Als je een posi test hebt en een paar dagen overtijd, dan zou je banner idd wel kloppen ja.. Je krijgt er 2 weken zwangerschap bij cadeau, dus dan zit je op 4 weken en een paar dagen ;)

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Haha, 2 streepjes is zwanger :D Gefeliciteerd meis! Je kan nog ff een testje halen en weer proberen :) Of een digitale, dan heb je zoveel bevestiging! Kom er gezellig bij bij de oktober 2009 mamma's!

9. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ik dag net egt dat ik een nega test in me hande zou krijgen ik sta er hellemaal van verstelt dat ik dat mee maak door het vergeten van de pill ik las overal dat die kans zo klein in en nu word ik gewoon moeder ik ben zoo blij en gelukkig en heb net me vriend gebeld die is ook hellemaal blij we doen morgen weer eentje samen hebben morgen allebij vrij:D hihih en ja dan maar een afspraak gaan maken ik gelooof het gewoon niet dit ik ben gewoon ja ik weet niks meer te zegen hier op hahaha

10. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hey sjayenna! gefeliciteerd meissie! :D :D :D :D :D

11. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    shayenna gefeliciteerd ze meis :):)
    geniet ervan

12. happymama

happymama Niet meer actief

GEFELICITEERD!
    spannend allemaal geniet er lekker van

13. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ja hartelijk bedankt voor antwoorde op mijn vragen en iedereeeen suc6 ermee met zwanger raken en zwanger zijn... ik hou iedereen op de hoogte ahaha:D

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Gefeliciteerd Shayenna! Geniet er lekker van :)

15. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    hey shayenna! gefeliciteerd!
    laat je weten of je morgen weer posi test hebt!

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gefeliciteerd :-D
    Kijk, zo kan het dus ook...

17. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    dikke proficiat xxx

18. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    hey goeiemorgen ik heb weer een test gedaan en weer een posi test in de hande:D ik begin nu wel te geloven ... ik heb er nog 3 ligen elkedag nog mar eentje doen vooor mezelf te doen geloven hahaha:D

maar ik heb wel een vraag
    ik heb naja klinkt misschien beetje raar maar boven mijn vagina. is het keihard en egt helle pijnlijke steekjes en ik moes gister avond lage toen ik op de bank zat en deed gewoon pijn? herkent iemand dit ook als ik op me buik ligt ik slaap op me buik het voelt alsof ik ergens op ligt:S echt eng

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meiss.. dat heet volgens mij bandenpijn..

het vruchtje groeit namelijk net onder je schaambot zeg maar..

is normaal hoor ;) kijk maar eens op dit forum bij het zwanger zijn forum, daar hebben veel meiden hetzelfde..

liefs

20. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    haha dankje wel:D

Deel Deze Pagina