ik ben nu echt gellemaal van de kaart ik heb van mijn schoonzus een test geleend want zij had er nog ligen van begin januari ik dienet gedaan kon dus niet meer wagte en staan er 2 duidelijke streepjes op en ik kan het gewooon hellemaal niet geloven wat moet ik nu doen ik weet het niet meer me vriend belle? of mijn dokter weer?
Hee meis! Heb je een foto? Haha, euh, ja, ik weet niet wie je eerder moet bellen, of direct beide? Dit geeft me weer hoop meis
ik geloof het zelf haast niet... en als ik fotow kon maken ooh dat deed ik dat gelijk voor iedereen die het wilde zien maar ik heb geen camera ik bel dnek ik nu eerst me vriend hihihi en dan test ik morgen nog een keer en dan ja me arts bellen
Whahaha! Je bent echt helemaal verbijsterd, of niet? Ik zou het echt super voor je vinden als het raak is! Maar misschien even op je in laten werken en dan morgen of overmorgen nog een keertje testen en dan je HA bellen? En bij de volgende test wel ff proberen een foto te maken
heb ik mijn banner wel goed hahaha? zo als ik uitgereknd heb word die gebroren op 9 okt? ben ik dat egt al 4 weken zwanger neeee tog
hey meiss eigelijk ben je 2 weken zwanger, maar je krijgt etr altijd 2 weken voor niks bij, dat heeft iedereen dus als je 3 dagen overtijd bent klopt je datum precies en je hoeft je huisarts niet te bellen, je kan meteen een afspraak maken met de verloskundige gefeliciteerd
Wanneer ben je voor het laatst ongi geworden? Als je een posi test hebt en een paar dagen overtijd, dan zou je banner idd wel kloppen ja.. Je krijgt er 2 weken zwangerschap bij cadeau, dus dan zit je op 4 weken en een paar dagen
Haha, 2 streepjes is zwanger Gefeliciteerd meis! Je kan nog ff een testje halen en weer proberen Of een digitale, dan heb je zoveel bevestiging! Kom er gezellig bij bij de oktober 2009 mamma's!
ik dag net egt dat ik een nega test in me hande zou krijgen ik sta er hellemaal van verstelt dat ik dat mee maak door het vergeten van de pill ik las overal dat die kans zo klein in en nu word ik gewoon moeder ik ben zoo blij en gelukkig en heb net me vriend gebeld die is ook hellemaal blij we doen morgen weer eentje samen hebben morgen allebij vrij hihih en ja dan maar een afspraak gaan maken ik gelooof het gewoon niet dit ik ben gewoon ja ik weet niks meer te zegen hier op hahaha
ja hartelijk bedankt voor antwoorde op mijn vragen en iedereeeen suc6 ermee met zwanger raken en zwanger zijn... ik hou iedereen op de hoogte ahaha
hey goeiemorgen ik heb weer een test gedaan en weer een posi test in de hande ik begin nu wel te geloven ... ik heb er nog 3 ligen elkedag nog mar eentje doen vooor mezelf te doen geloven hahaha maar ik heb wel een vraag ik heb naja klinkt misschien beetje raar maar boven mijn vagina. is het keihard en egt helle pijnlijke steekjes en ik moes gister avond lage toen ik op de bank zat en deed gewoon pijn? herkent iemand dit ook als ik op me buik ligt ik slaap op me buik het voelt alsof ik ergens op ligt:S echt eng
hey meiss.. dat heet volgens mij bandenpijn.. het vruchtje groeit namelijk net onder je schaambot zeg maar.. is normaal hoor kijk maar eens op dit forum bij het zwanger zijn forum, daar hebben veel meiden hetzelfde.. liefs