Ik heb 3 kinderen 8,5 en 1 jaar. Nu zijn al de 3 de kinderen in november jarig geweest en zo verwend door de familie dat ik nu echt niks meer weet voor de 5e. Mijn middelste zegt gewoon "ach mam ik heb alles al gehad wat ik graag wilde,dus de sint mag zelf wel kiezen Wie o wie heeft er nog een goede tip ?
spelletjes? Hier is Halli Galli een hele grote hit. Verder Muizenval of kinder monopoly. Wat ook heel leuk en makkelijk is is Uno. Verder nuttige cadeau's bijvoorbeeld dekbedovertrek met favoriete figuur. (wat je normaal misschien niet koopt) of een leuke pyjama oid
Pyama, sokken, ondergoed, sloffen, badjas, dekbedovertrek, schoolboeken, rugzak, vriendenboekje, van bepaalde figuurtjes (Minions, Frozen, planes, etc, waar ze ook maar van houden). Spelletjes bijv uno junior, ezelen, pesten, SpongeBob Yathzee ( echt erg leuk). Videofilm Spel voor op de PlayStation, als jullie die hebben. Leesboekje Cd, mits ze een cd-speler hebben. Anders kan die ook gegeven worden. Discolichtjes zijn ook erg leuk.
Voor de 1-jarige zou ik voor de Playskool poppin park Elefun ballenbaan gaan. Dat is echt leuk voor een éénjarige. Ik las bij een hele hoop reviews dat zelfs kinderen van 4 zich ermee kunnen vermaken; dus die staat hier ook op het lijstje voor Sinterklaas. Als het goed is komt hij vandaag binnen. Ik heb hem zelf gisteren bij bol.com gekocht voor 35 euro, maar ik zie ineens dat ze hem vandaag hebben neergezet voor 54 euro; dus ik zou hem wel ergens anders kopen. Anders iets van de toet-toet of zoef-zoef serie? Autootjes doen het hier goed. Een loopmotor is hier favoriet. Voor een vijfjarige zou je voor een playmobile-set kunnen kijken of play doh, of zo'n spelletje 'schetenjacht' ofzo. Electro of Kappa doen het ook altijd goed. Voor de achtjarige zou ik inderdaad een een spelletje kopen zoals hierboven wordt genoemd; met als toevoeging poepie knor of dat taarten-smash-spelletje Pie Face. Misschien een toevoeging op bestaand speelgoed? (Lego technic, lego, auto's, videogames, apps, offline minecraft etc.) Bij de Intertoys hebben ze nu dozen liggen met motoren/auto's/andere voertuigen als bouwdoos die je zelf in elkaar moet zetten. Dat is vanaf 7 jaar en het ziet er echt gaaf uit (vooral voor 8 euro).
Als ik aan mijn kinderen vraag wat hun favoriete speelgoed is, zeggen ze zonder twijfel allebei "de stokken met die ballen". In het echt heet het ogo bild pod. Echt heel erg leuk! Als er hier kinderen komen spelen, komt dat ook altijd als eerste tevoorschijn. Dus dat zou ik zeker aanraden! Verder inderdaad spelletjes, hier zijn momenteel monopoly (niet de juniorversie) en skip bo favoriet. En misschien kapla? Of Bblocks (nepkapla), daar heb je ook een houten knikkerbaan en knikkerblokken van. Daar spelen ze hier ook heel veel mee .
Misschien een gezamenlijk cadeau? Een trampoline voor in de tuin? Een tijdschrift abonnement, er is een krant voor jongeren vanaf 7 jaar. Die komt wekelijks, is erg leuk! Bioscoopkaartjes. Een leuk uitje. Een dag zwemmen met zijn allen. Een leuk leesboek voor de middelste?
Kijk eens het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/590257-grote-koop-jij-voor-sint-kerst-topic-2015-a.html
Bedankt voor jullie reacties, maar alles wat jullie noemen is al in huis inclusief de trampoline in de tuin. Het is echt verschrikkelijk gelukkig wel een luxe probleem. Voor de jongste heb ik nu "maar" een baby born gekocht voor die van 5 super heroes lego ( nieuwe serie ) alleen voor de oudste moet ik nu nog wat verzinnen.
Wij hebben vanuit het bedrijf 8 jarige meisjes een doos ministeck gegeven. Ballerina variant. 8 euro bij Intertoys. Ravensburg pakket schilderen op nummer? Je kunt ook een schilderpakket samenstellen bij de action. Tubes verf (bij volwassenen afdeling kost iets van 2 euro), kwasten, schilderspallet, lege canvas of schilderpapier. Alles bij Action te koop. Smart games spel wat ze alleen kan doen.