hey, graag jullie mening.. Geen cyclus meer gehad sinds bevalling 5maand terug,dus weet nie wanneer ei zou geweest zijn... Tis onduidelijk te zien,maar met blote oog wel..
Jeetjemina! we hebben voor ons prinsesje met iui zwanger geraakt na twee jaar,en nu...zou et.. raak zijn... zo onverwachts!
tis zo onwerkelijk! gewoon omdat we zolang hebben gedaan om ons meisje te krijgen,en dan nu POEF zwanger... Ik blijf nuchter en ga morgn bloedafname doen...brrr spannend!
ik denk een lijntje te zien maar ja... daarom vroeg ik hier wat hulp bloeduitslag zal pas morgn zijn,dus spannend
Tot een half jaar na de bevalling ben je natuurlijk nog extra vruchtbaar door al die hormonen die nog rondzwemmen (heb ik ook gemerkt), dus misschien heeft je lichaam nu net dat duwtje gekregen dat het nodig had. Ik hoop het in ieder geval voor je. Maar ga er niet vanuit dat de KV vandaag al knalt, dat duurt denk ik nog een paar dagen. Als je testen genoeg hebt, moet je ook eens een testje in ed avond doen. Ik (en vele met mij) testen met avondurine duidelijker dan in de ochtend.
Nee hoor, ik zie ook niets . Maar kan aan de foto liggen . Sorry meis, wil het graag zien, maar zie het niet...