wandelwagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noukie 81, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    Tijn is nu bijna 16 weken en vind het helemaal niet leuk om in de reiswieg te liggen,hij moet alles bij houden nl, In de maxi-cosi vind hij wel leuk maar daar mag hij niet te lang in zitten.Nu denk ik erover om mijn wandelwagen inzet te gebruiken Tijn kan al goed zijn evenwicht bewaren en is al heel sterk in zijn rug en probeert al te gaan zitten. I heb een Quinny freestyle en die kan redelijk plat, wie kent dit en heeft tips voor mij.

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier hetzelfde probleem..zit hem in de naam denk ik..hahahahahahaha
    Ik wacht tot 4 maanden en een week. hihi raar misschien, maar dan komen we terug van vakantie!

Ik kijk wel hoe dat werkt, maar hij is gewoon veel te groot voor de wiegbak!
    Ik heb de speedy, en geloof dat die plat kan!
    Lekker warme voetenzak en heb een fleece deken gekocht, dus ben benieuwd..
    Vind wel dat ze die bakken wat groter mogen maken, Tijn kan zijn armpjes niet meer naast zijn lichaam leggen!

kus miek

3. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Gewoon lekker doen, mijn kleine meid wilde ook niet meer rond die tijd in de reiswieg, ze was veel te nieuwsgierig, ik heb met 4,5 maand ook de buggy eropgezet ik heb een speedy sx. Het ging prima. Je moet gewoon je gevoel volgen.

Groetjes Monique76

4. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    Nou miekie misschien zit het hem in de naam ja Ik wacht nog 2 wkn ofzo dan is hij ook precies 4 maanden en ik heb een voetenzak erbij dus hij ligt er wel warmpjes bij. bedankt

5. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Mijn dochter ligt er ook sinds een week in... ze vind het heerlijk... oom met zo'n dikke slaapzak er in.. Ik heb de quinny buzz... ze slaapt nu ook weer in de wandelwagen.. dat deed ze niet meer in die bak.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb ook de speedy, wat een kleine rotbak is dat zeg. zeker als je kindje goed groeit. Dano kan niet meer normaal liggen in de bak, zijn armpjes zitten geperst tegen zijn lichaam. ziet er gewoon zielig uit.

WIj wachten tot hij 4 maanden is, 27Sept. En dan gaan we de buggy in orde maken hoor, want slapen doet hij ook niet meer in de bak.

Het is toch eigenlijk niet normaal dat ze die bakken zo klein maken?!?!?! Je betaald hartstikke veel geld met de gedachte dat je er zeker 5 a 6 maanden gebruik van kunt maken.

Ik had de tip gekregen van een andere moeder dat ze onderin een dikke deken had gelegd in de buggy om het aangenaam te maken voor die kleintjes

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Wij hebben Teun ook met 4 mnd overgezet paste ook niet meer bij zijn schouders en we gingen op vakantie dus hoefde de grote bak niet mee...
    wel lekker de warme voetenzak er op gedaan...prachtig von dhij het....slapen doet hij nog niet veel in de wagen behalve als hij echt moe is..maar dan zijn het nog tukkies van een half uur
    maar gewoon lekker omzetten hoor....en zorgen dat ze wel nog plat kunnen liggen......
    had het voorgelegd hier bij het cb toen...het antwoord van hun...als het niet meer past dan kan je niet anders....vond ik wel een goeie....

Deel Deze Pagina