Hoi dames, Niet echt heel bijzonder misschien, maar vind het zelf nogal vreemd en grappig... Ik heb sinds dat ik weet dat ik zwanger ben dat als ik nies, ik constant dubbel nies! Nooit eerder gehad, zo gek is het Ik zei gisteren tegen mijn vriend: 'misschien wordt het wel een tweeling?' Herkennen anderen dit toevallig?
Ik nies ook veel vaker sinds ik zwanger ben. Valt heel erg op... En ben tijdens mijn zwangerschap geen enkele keer ziek geweest ofzo.
Dit heb ik ook, heeft te maken met dat je slijmvliezen (dus ook die in je neus) gevoeliger worden waardoor je meer niest
idd ikke ook. lekker veel niezen,met tranen in de ogen. en als dat al nie genoeg is. ook daarna jeuk in de ooghoeken. wat ist toch heerlijk om zwanger te zijn. en zie nu net dat assi even ver dan mij is. gaat alles goed aan die kant? al een lekkere buikie.
Ik heb het ook heel erg gehad, nu al 2 weken minder. Echt elke keer dat ik wakker werd snachts kon ik niet stoppen met niezen.
Hier precies hetzelfde. Heb gewoon niesaanvallen, dan moet ik minstens 10 x achter elkaar niezen. Voor de zwangerschap werd ik altijd heel snel ziek, nu nergens last van ook niet toen er een griep epedemi was.