vanaf wanneer kun je slijmverlies hebben? ik heb nu eigenlijk vanaf me eisprong last van slijmverlies..het is niet veel maar wel elke keer bij het afvegen wat. hier heb ik normaal nooit last van gehad..zou het zo zijn? : : xxx
ik hoop het voor je meid slijmverlies op zich zegt niks over een eventuele zwangerschap maar ik had ook gelijk meer slijmverlies achteraf gezien, dus wie weet!
Had ik ook in het begin van m'n zwangerschap, ook al voordat ik officieel wist dat ik zwanger was! Het kan te maken hebben met zwangerschap, omdat je hormoonhuishouding al meteen op z'n kop wordt gegooid waardoor je afscheiding meer kan zijn of wat dikker. Ik hoop voor je op een positieve test... zag dat je bijna kunt testen! (In mijn ongeduldigheid had ik al een week voor mijn NOD getest... die was negatief! Maar ik wist gewoon dat ik zwanger was, ook al is het m'n eerste zwangerschap. Een weekje later testen leverde een dikke vette plus op!) Succes, Monique en hou ons op de hoogte!
hoi! Ik had ook altijd een beetje last van slijmverlies tijdens mijn menstruatie, maar twee dagen voordat ik testte wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was doordat mijn slijm veel meer dan anders was en wat witter en plakkeriger.. en had dus gelijk! groetjes mo
hey hey yhx voor jullie reacties..moeten nog 2 daagjes wachten voordat ik kan testen, maar het is idd wel moeilijker om het te doen...vooral door die afscheiding, denk ik het wel, aangezien ik er normaal nooit last van heb..we wachten af.....moeiljk moeilijk hahaha ik laat het weten als ik getest heb.. xxx