Ik ben op dit moment 35.2 weken zwanger en voel me al een aantal dagen erg onrustig. Ik ben shagerijnig, misselijk en gewoon niet lekker in mijn vel. Ik heb met 25 en 33 weken in het ziekenhuis aan de weeënremmers gezeten en mijn eerste kindje is met 36 weken geboren, dus ik heb best veel kans om weer tevroeg te bevallen. Mijn vraag was of dit onrustige gevoel misschien een voorteken kan zijn. Ook heb ik erg last van harde buiken, een erg rustige baby en vanochtend wat slijmverlies. ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn onzekerheid groetjes
Hoi trotsemama93, het kan zijn dat het spanning is. Je bent toch vorige keer rond deze tijd gaan bevallen! En het kan ook zijn dat je gewoon de klachten hebt die iedere vrouw die hoogzwanger is heeft, maar dat je er meer op gefocust bent door alles wat je al hebt meegemaakt. En het kan natuurlijk ook dat je toch misschien weer vroeg gaat bevallen. De klachten die je nu beschrijft zijn daar niet perse een teken van hoor. Kan er heel goed bij horen, maar blijf maar alert. Doe rustig aan en ik duim voor je dat het lekker nog even blijft zitten. Groeten Brigitte