Hoi meiden, Even een vraag want ik snap er niets meer van. Ik ben vanaf mijn tiende dag na mijn eerste dag van de ongesteldheid weer begonnen met ovulatietesten. Tot nu toe (dag 15) heb ik nog geen positieve test gehad. (heb normaal een cyclus van 28 dagen) Vanochtend had ik wel een licht tweede streepje. En ik heb ook wel slijm gehad al. Moet mijn ei dan nog komen? Heb ik gewoon geen eisprong? Of heb ik die al gehad? We hebben afgelopen nacht wel geklust voor de zekerheid. We klussen om de dag. Wie kan me helpen? groetjes
Vreemd zeg. Heb je elke dag getest? zo niet, heb je misschien je LH piek mis gelopen maar als je om de dag gemeenschap heb is dat niet zo erg. Of misschien komt je eisprong later dit keer. Ik zou nog gewoon even blijven door testen want je weet maar nooit.
Ik heb elke dag getest inderdaad. En dinsdag, donderdag en zaterdag gemeenschap gehad. Ik ga vanavond nog een keer testen voor ik ga slapen en anders weet ik het ook niet meer... Baal er wel van, want nu doen we zo ons best om zwanger te raken.
Ik denk dat je ei nog moet komen. Ik had de 3de dag na het stoppen van eht slijm pas mijn ei. Doortesten dus maar let op.....deze keer had ik mijn ei op dag 30!!!! terwijl ik cyclus sen had van 29 dagen :O