Hoi meiden, Sinds gisterenavond heb ik een vreemd gevoel/steekje in mijn onderbuik. Dit heb ik nog niet eerder gehad en ik zou vrijdag of zaterdag weer ongesteld moeten gaan worden. Wie heeft dit ook wel eens gevoeld en wat kan het zijn? liefs Daffie
hoi ik had het ook zaterdag....liep zowat krom...en daarna elke avond een rommelige buik maar nu nergens last van dus geen idee wat het is de tijd zal het leren....
Het kan alle kanten nog op gaan hoor. Het kunnen ook je darmen zijn. Ik weet na 8 rondes ook niet meer wat ik nou voel. Zou het raak zijn? of zijn het mijn darmen weer? Ik voel het verschil ondertussen niet meer hoor! (of het dus pijn in mijn darmen is of pijn in mijn baarmoeder van de duivels)
ik weet wel dat het niet mijn darmen zijn, die zitten niet zo laag... loop ook niet krom ofzo, maar voelt gewoon vreemd en het lijkt net een druk op mijn blaas te zijn.
ik weet wel dat het niet mijn darmen zijn, die zitten niet zo laag... loop ook niet krom ofzo, maar voelt gewoon vreemd en het lijkt net een druk op mijn blaas te zijn.
Ik heb daar ook last van. Bij mij zijn t trekkende steken laag in mijn buik bij mijn lies zeg maar. Erg vreemd, maar we zien wel waar het op uit draait.
Ik heb sinds een week ook rare pijnen in mijn onderbuik. Ik ben al een jaar geleden gestopt met de pil dus denk niet dat het een kwestie van ontpillen is, in mijn geval dan.... Ik ben ook erg benieuwd wat het precies betekent. De pijn is ong. onder het schaambeen en trekt af en toe naar mijn lies. Sinds 2 maanden zijn we bezig om zwanger te worden. Ik zit nu in ronde 2.
Rainbow ik heb ook last van dezelfde verschijnselen. Als ik uitga van een cyclus van 21 dagen, moet ik vandaag of morgen ongi worden. Ik heb last van de volgende verschijnselen - kramp in me buik - onverwachte steken in me onderbuik - rugpijn - gevoel alsof ik moet overgeven - vermoeidheid, behoefte aan slaap
Hoi allemaal, Ik heb ook last van steken links in mijn onderbuik en erg veel last van lage rugpijn. Verder heb ik heel veel behoefte om te slapen. Maar ja wil mij zelf niet gek maken, want volgens mij ga je er ook gewoon veel meer op letten waardoor je denkt van alles te voelen. Maar laten we hopen dat het de eerste kwaaltjes zijn van iets moois En dat die wegblijven
Dat klopt! In het begin dacht ik er ook teveel van. Ik herken die steekjes onder in de buik . De ene keer links de andere keer rechts. En soms een enorme druk. Nu ben ik er inmiddels achter dat ik dat elke maand heb. Dat begint wanneer ik mijn eisprong heb en blijf dan regelmatig die steekjes houden tot aan mijn NOD. Ik hoop natuurlijk het aller beste voor je maar probeer er niet teveel achter te zoeken. Misschien heb je dat altijd al gehad maar valt het je nu pas opeens op omdat je bezig bent met zwanger raken. Is heel normaal Succes met zwanger worden. Hoop voor je dat het snel raak is. Liefs, Gerrina
Dank je wel Gerrina, Jij ook heel veel succes! Jij mag over 2 dagen al tensten Ik zal voor je duimen dat die vervelende wegblijven. Ik welke ronde zit jij eigenlijk? Nou alle meiden heel veel succes!
Ik had het zondagavond ook. Maar ben deze week gewoon ongie geworden. Ik zou er dus niet teveel aan op hangen.
Nou ik ben benieuwd en wacht gewoon rustig af ik heb een lange cyclus van tussen de 40 en 50 dagen dus moet nog f wachten met testen... verheug me nergens op dan kan t ook niet tegenvallen..vorige ronde heb ik er wel 6 testen tegen aangegooit allemaal neg. daar wordt je dan ook niet echt vrolijk van
Hey die steekjes ken ik die had ik gisteren.... kan idd niet je darmen zijn zit echt bij de schaamstreek! Ik had wel zoiets van oh okay je voel nu idd alles omdat je erop let maar deze steekjes waren zo vreemd dat ze me anders wel eerder op gevallen waren! Vanmorgen naar de WC gegaan en ontdek ik ook nog eens dat ik SORRY gele poep heb Nou dat heb ik ook nog nooit eerder gezien tenzij je natuurlijk iets hebt gegeten die die kleur kan veroorzaken.. (maar das niet zo) Kent iemand dit? Gr Z
Wij zijn al 2 jaar bezig. Geduld is bij ons inmiddels een schone zaak geworden ](*,) Ik hoop dat het binnenkort beloond wordt