vreemd plekje, wat denken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door wonderteam, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

nee hoor geen zeikerd :) Ieder mag zijn mening hebben. Ik heb het zeer gedetailleerd uitgelegd en voor nu heb ik er wel even vrede mee. Brandwond ,zou kunnen ,maar dan zou die geschuurd met zijn moeten hebben denk ik.

2. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Het is tóch heel anders wanneer het om een kindje gaat. Bij Troelala konden we juist lekker lós met dubbelzinnigheden en daarom was het zo leuk :D, dat gaat hier niet lukken denk ik...

@TS: Inderdaad tzt even naar de dokter hiermee...,

3. wonderteam

Kijk als het echt pijn deed ,dan deed ik dat uiteraard ,maar hij zegt het doet een klein beetje pijn, net zo als een schaafwond. Dat maakt het natuurlijk wel anders. Ook heb ik nergens gezegd toch dat hij er al 3 dgn mee rondloop of dat ik dat ga doen?

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Meiden, volgens mij heeft wonderteam haar keuze gemaakt. Hap is gebeld en daar neemt ze voor nu genoegen mee. Prima toch :)

5. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Is het geen tekenbeet??lijkt iets donkers in te zitten!

6. Juleah

Juleah Actief lid

17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Ik zou zeggen: volg je eigen gevoel! En als je het toch niet lekker zit...je zoontje was nog wakker zei je net, stap in de auto en rij naar de HAP.
    Persoonlijk zou ik absoluut niet tot maandag wachten, uiterlijk tot morgen.
    Ziet er naar uit vind ik, gelukkig heeft ie er nu niet al teveel last van!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn mening? Ik zou niet zondermeer uitgaan van een telefonisch consult met de HAP. Zij kunnen niet door de telefoon kijken ook al heb je het gedetailleerd uitgelegd.

Ik zeg dat omdat mijn vriend destijds een gebroken middenhandsbeentje had wat door de HAP eerst telefonisch werd afgewimpeld dat het vast niet gebroken was. Nee joh, dat kun je gewoon door de telefoon zien....:x

8. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Hij heeft er niet heel veel pijn aan. Hij heeft ws geen koort en is er niet ziek van. Dit is niet acuut! Iig niet zo erg dat hij vanavond daarvoor uit bed moet worden gehaald. Als het krentebaard is dan is t vervelend maar geen spoed. Hygiene is dan erg belangrijk. Als het een ontsteking is zal hij verhoging of koorts krijgen en word de wond groter. Dit kan ts morgen ochtend prima beoordelen omdat ze de rand gaat aftekenen. We moeten dingen niet groter maken dan dat ze zijn. Ts kan vanavond rustig slapen en dan morgen maar weer zien.

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Het enige wat ik kan zeggen. Volg je gevoel en vertrouw je het niet ... dan morgen even extra bellen naar de HAP. Ik snap de reacties hier wel dat je hier geen topic over gaat openen maar om meteen naar de HAP te rennen ... ja niet iedereen doet dat. En eerlijk is eerlijk de mama van uk heeft hem real life gezien en reageert waarschijnlijk goed door te overleggen en maandag naar de HA te gaan.

Hoop voor je dat het morgen niet erger is anders zou ik inderdaad zoals alle andere even naar de HAP of HA gaan ... eerder als maandag dan!

Successss

10. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    En ze sturen je ook gewoon weer naar huis als je zonder afspraak daar aan komt zetten hoor..zeker als er telefonisch al advies is gegeven.

Ts, goed gehandeld hoor :) ben benieuwd maandag!

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Amen.

(Enneh... Bij ons mag je dus niet eens naar de hap zonder te bellen dus spontaan op de stoep staan helpt ook niet echt)

12. Purk

Purk Niet meer actief

Mee eens, wonderteami is goed bezig met het bellen en in de gaten houden. Laten we wel een beetje vertrouwen hebben in de artsen aan de telefoon. Hap is ervoor spoedeisende zaken, mocht dit onverhoopt zo worden, kan ts alsnog langs. Zoniet is maandag vroeg zat

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Daar heb je ook wel gelijk in. Ik vind het alleen jammer dat er bij zulke dingen, die je pas goed kunt beoordelen als je het ziet, een telefonische diagnose gesteld wordt.

Maar ik vind het in dit geval ook niet levensbedreigend/spoed dat je het zoontje wakker moet maken om naar de HAP te sjezen.

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik vind het er erg naar uitzien.. Vooral dat het wat donker is in het midden.. Was hiermee ook naar de hap gegaan voordat je met een streptokokken infectie zit of zo...

15. wonderteam

Ja zo denk ik idd voor nu ook. Kijk als een kind doodziek eronder is of jankt van de pijn ,ja dan was ik er natuurlijk meteen heen gegaan.

Allemaal bedankt voor de reacties. Morgenochtend ga ik sowieso nog een keer bellen. Wordt vervolgd :)

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik denk dat dat donkere komt omdat er wat pluisjes inzitten van een broek ofzo. Als het opengekrabt of geschaafd is, plakt het natuurlijk een beetje.

17. Purk

Purk Niet meer actief

Hopelijk gaat alles goed en slaapt je mannetje lekker! We lezen het morgen graag :)

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goed gedaan hoor Wonderteam! Als een zorgzame moeder let je er vast goed op ;)

Ik heb trouwens ook weleens zo'n plek gehad en dat was puur door het krabben en wrijven aan een vervelende muggenbult.

19. wonderteam

Thnx :)

Ik heb net nog even bij hem gekeken en hij is gelukkig nog niet warm ofzo. Hopelijk houden we dat zo :D Zijn kleine zusje is ca 5x per avond/nacht wakker, dus nog genoeg kansen om hem extra te checken.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het er uit zien als een vochtblaar die geknapt is.
    Wellicht heeft het een dagje zitten broeien, een soort van luieruitslag. Dan krijg je vrij snel van zulke plekjes.
    Ik vind het goed dat je niet naar de HAP gaat, lijkt mij totaal onnodig als je zoontje er niet veel pijn aan heeft, geen koorts heeft of het zwaar ontstoken is.
    Daar is de HA maandags voor.
    Prima gehandeld.

Deel Deze Pagina