Hoi meid mijn dochter heeft precies hetzelfde gehad. Het was 1 dag voor de vakantie begonnen toen was het een heel klein plekje ik dacht ook misschien geschuurd ofzo. 3 dagen later zag het er zo uit: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=271330&stc=1&d=1346438025 In no time gegroeid en het ging zelfs over naar dr armpje. Dan zit je daar in Zuid-Frankrijk Ze had er gelukkig niet veel last van en het jeukte ook niet.Gelukkig mochten we maandag eerste werk langskomen en laat die man nou niet echt fantastisch Engels kunnen spreken kwam het erop nee dat het een infectie was, hoe of waarvan geen idee. We kregen antibiotica, alcohol en penicilline creme voor 10 dagen mee. De wond ging netjes dicht gelukkig. Het ziet er nu netjes uit de kleur is nog wel anders dan haar eigen huidskleur. Als je nog vragen hebt kan je altijd PBen. Sterkte en succes met je mannetje!
Jeetje wat overdreven paniekerig zeg dit, sorry dat ik het zeg... Beterschap met je zoontje, lijkt me prima dat je maandagochtend bij de HA langsgaat.
Paniekerig ?? Zorgzaam zul je bedoelen Sorry hoor maar ik vind dat je zowieso beter te vaak dan te weinig langs de HAP / HA kan gaan met kinderen, maar goed dat zal ook wel paniekerig overkomen Liever paniekerig dan achteraf denken '' Shit was ik nou toch maar naar de HAP gegaan. ''
Ik zeg ook kinderzeer, heb het zelf ook gehad. Als het open is even afplakken ( zonder kleding laten luchten) en zijn kleding op kookwas. Succes!
Geen idee wat het is, hoop dat plek niet groter wordt en de HA je morgen of maandag verder kan helpen! Denk niet dat het ringworm is, heb ik zelf ook maar zo ziet het er bij mij niet uit, maar kan natuurlijk altijd... Denk eerder aan krentebaard.
Nou we worden hier zojuist wakker. Plekje lijkt iets groter ,maar bovenal zijn er 2 miniplekjes bijgekomen. Ik ga dus zometeen bellen voor een afspraak.
Ook kinderzeer breidt zich uit. Heb je het ondertussen afgeplakt?! Zou het wel doeb hoor! Gewoon steriel gaasje met pleisters....
Krentenbaard , mijn zoontje is ook begonnen vorige week met een plek op zijn been en kreeg er steeds meer, op zijn hoofd en in zijn gezicht, hij heeft een zalfje gekregen en nu trekt alles weg.
Mijn dochter heeft dit 2 jaar terug gehad in Turkije. Het begon met een klein plekje en werd steeds groter, bleek een huid infectie te zijn. Na wat zalf en anti biotica trok het snel weg!
Uhm, heb ik het gehad over iets levensbedreigend ?? Zoals je ziet is het dus erger geworden ( las ik net ) Misschien toch niet zo'n overdreven reactie geweest dat we zeiden dat TS beter naar de HAP had kunnen gaan Maar maakt niet uit, iedereen doet het op zijn eigen manier.
Dan ben ik maar overdreven paniekerig .. als het op m'n kinderen aankomt ben ik inderdaad liever te paniekerig als te laks Als ik zo'n vlek zou zien wacht ik inderdaad niet af, m'n mannetje trouwens ook niet
Hm vervelend! Ik moest eerst inderdaad denken aan een muggenbeet.. Heb dat zelf ook weleens, ineens reageert mijn lijf dan met een enorme bult die openschuurt tegen je kleding. Rood, warm.. Erg gevoelig. Maar eh tja.. Dat is er dan maar eentje Zal vast iets van een schimmel of bacterie zijn... Hoop dat je er meteen wat voor krijgt. Je kunt er maar beter vanaf zijn hè