vreemd plekje, wat denken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door wonderteam, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

@Ts blij dat het niets geks is ..

Jammer dat je denkt dat mensen je gek maken, tis nou eenmaal zo dat iedereen het anders afhandeld, iedereen zou naar zijn eigen gevoel luisteren, niemand heeft gezegd dat je niet goed hebt gehandeld, er werd alleen gezegd dat mensen anders zouden handelen dan dat jij nu hebt gedaan.

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Tuurlijk mogen mensen anders handelen. Dat is ook niet waar ik over val. Maar er werd hier ook door iemand zo neergezet dat ik laks was en en dat als je meteen naar de hap gaat, dat dat zorgzaam is. Met andere woorden ,als je dat niet doet ben je niet zorgzaam. En dat schoot mij wel een beetje verkeerd;)

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Verder bedankt voor de reacties :) en hopelijk krijgt hij idd geen last.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat het meeviel. Nu hopen dat het plekje snel weer weg is. Oh ja had precies hetzelfde gedaan in dit geval. No way dat ik mijn kindje wakker had gemaakt om mee te slepen naar een hapost. Als hij nou huilde van de pijn was het natuurlijk weer wat anders geweest;)

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik vond juist dat je heel goed gehandeld had en ik zou het net zo doen! wat een ander doet moet die zelf weten toch?
    fijn dat het niks ernstigs is!

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Met bovenstaande ben ik het helemaal eens. Sjonge jonge wat een reacties ;)
    TS je hebt helemaal juist gehandeld. Ik had zelf tot maandag gewacht met bellen. Jij hebt dezelfde avond nog gebeld, prima toch!!
    Je weet zelf wel wat goed is voor je kindje en hoe ernstig de situatie is op dat moment.
    Ik ben zelf absoluut geen "paniekerige" moeder, maar zeker wel zorgzaam. Maar dat betekend niet dat ik voor elk wissewasje bij de HAP of huisarts aan de lijn hang.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik ben blij dat het dan "maar" krentenbaard was;)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    #108 sandraske, 2 sep 2012
    Laatst bewerkt: 2 sep 2012
    Als er geen artsen beschikbaar zijn, schiet dat niet op... Wij hebben al drie keer met een doodziek kind meer dan een uur op de hap gezeten. Dan hoor je een moeder zeggen ja hij hoest al vanaf dinsdag, ik dacht laat ik eens bellen vandaag heb ik tijd zat. Daar zakt echt mijn broek vanaf op zo'n moment. Mijn man was zo kwaad...

De keer daarop had mijn dochter drie koortsstuipengehad in 24 uur, protocol is dan dat zegezien moet worden door de huisarts, we konden gewoon weer achteraan sluiten. Na een uurte hebben gewacht, kreeg ze weer een korte stuip en nadat ze bij was gekomen, hebben we haar opgepakt en zijn naar de ehbo gelopen met een zeikende assistente achter ons aan want dat kon zomaar niet.

9. Purk

Purk Niet meer actief

Kan me jullie woede heel goed indenken! Wat een suffe doos. Als je kind al voor het weekeinde ziek was, heb je helemaal niks op de hap te zoeken!

Ik dacht ook altijd dat kindjes voorgingen, maar gelukkig ben ik er pas 1 x geweest met de kleine man en toen mochten we idd wel voor. Zal dan rustig geweest zijn

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Te kakken?!?

Doe effe normaal joh, ik reageer gewoon op een reactie van jou.. Ik zet je niet te kakken, ik geef gewoon mijn mening over hoe ik denk over "liever 1x teveel naar de hap, ipv 1x te weinig". Volgens mij val ik jou verder helemaal niet persoonlijk aan, ik praat gewoon mee in een discussie.. Verder praat je zelf erg veel met "rolling eyes" smileys, wat ook niet helemaal prettig overkomt, dus steek eerst eens je hand in eigen boezem;)

Als iemand anders denkt dan jij, is dat niet direct een aanval hoor..

Deel Deze Pagina