Ik heb sinds gisterenavond een vreemd probleem bij marktplaats. Hebben meer mensen hier last van ? Als ik een advertentie plaats dan lukt dit prima, alleen binnen een minuut is de advertentie alweer verdwenen zowel op marktplaats zelf als in " mijn marktplaats "
Heb gister ook wat op mp gezet, maar geen last van. Misschien is hij niet goedgekeurd door beheerder?
heb je de advertentie wel in de goede rubriek geplaatst? had ik laatst ook en toen werd de advertentie verwijderd, daar kreeg ik wel een email van trouwens
Ja de advertentie's worden in de juiste groep geplaatst. De advertentie's worden geplaatst, en binnen een minuut zijn ze al niet meer zichtbaar. en komen ook niet meer terug. Ik heb dit nog nooit gehad, en plaats toch regelmatig advertentie's.
Ik heb dat probleem een paar maanden geleden ook gehad hoor. Ik had er dus 20 geplaatst (verschillende) en keek bij mijn advertenties en er stond niks in! Heb toen uitgelogd en nog eens ingelogd en alles opnieuw kunnen plaatsen want het was echt foetsie. Daarna is het nooit meer gebeurd en weet nog steeds niet hoe het kon.
Ik heb het opnieuw geprobeerd en nu zag ik dat wanneer ik een advertentie plaats deze ook daadwerkelijk geplaatst word. Zodra ik een 2e advertentie plaats verdwijnt de andere ! Echt heel vreemd !