Moeten de KV-testen steeds donkerder worden?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LadyM83, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ik heb nu zaterdag en gisteren een KV (2v5) gedaan maar, kan niet echt zeggen dat ie van zondag zoveel donkerder is dan die van zaterdag.
    Is dat vereiste of zegt dat eigenlijk niet zoveel?

groetjes !

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Over het algemeen verdubbelt je hcg om de dag.. dus ik zou morgen nog een testje wagen en denk dat je dan wel verschil zal zien

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mee eens!
    Daarbij maakt ieder lichaam anders het hcg aan.
    De een heeft een knal test en de andere niet!

Succes meid.

4. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar het wil dus niet per definitie zeggen dat als je geen knaltest hebt, het dan niet goed is?

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

nee absoluut niet.. Ik had zelf pas met 6 wkn een knaltest..!!

6. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    kijk, dat geeft de burger moed hahaha

7. paulus

paulus Lid

9 aug 2011
    88
    5
    8
    flevoland
    dat geeft mij ook moed... ik ben nu 5 week zwanger alleen mijn teststreep is ook nog niet zo donker als me controlestreep dus was al bang dat dat niet goed was...
    heb 2 miskramen gehad dus me angst erg groot dat het weer fout gaat. maar dit geef mij ook wel weer een goed gevoel... ben het hele internet al aan het afspeuren (niet goed voor je ;) )

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    lees dat het bij veel dames verschillend is. dus denk dat je je niet te druk moet maken. een lichte of donkere test zegt niet altijd wat over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap :)

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@paulus: Ik heb mezelf vorige zwangerschap ook helemaal gek lopen testen, ik woonde nog net in in de kruidvat!!!! en steeds werden ze donkerder... en helaas zegt dat ook niks.. heb besloten dat zodra k weer zwanger ben, ik alleen tot de 1e echo test en daarna niet meer

10. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    stom he,,, eigenlijk weet je wel dat je je niet zo gek moet laten maken maar op hetzelfde moment gebeurt dat dan toch.
    En vooral omdat je dan vaak leest als reactie: je streepjes worden ook mooi steeds donkerder....

11. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb nog nooit een knaltest gehad eigenlijk...
    Ik doe altijd een paar testjes en dan een cb...en dan stop ik met testen hahaha...

Deel Deze Pagina