Nee, je ovutesten van gisteren en daarvoor zijn allemaal negatief en van vandaag helaas ook die van gister had wel een iets donker tweede streepje, maar lang niet even donker als de teststreep, en andere had je wel een hele hele korte piek Bij jou andere cyclussen knalde ze ook en bleven ze ook enkele dagen positief. Maar je zit pas op CD12 toch? Kan best zijn dat je dit keer een langere cyclus hebt hoor
Hoe is je temp vandaag? Het kan best zijn dat je met de testen NET langs je grootste piek heentest.... Zoals ik al schreef worden ze bij mij nooit positiever dan dat, maar ik heb volgens mijn temp wel duidelijk een eisprong.... Ik heb deze keer aan de hand van jouw post eens 3x per dag een ovutest gedaan en deze gaven bij mij zowel gister als eergister om 20.00 uur 's avonds echt positief (normaal test ik altijd rond 14.00 uur).
Ik snapte mijn lijf al niet maar nu al helemaal niet meer. Foto's van gister en eergisteren staan er al op, gister geen streepje meer en nu onderstaand resultaat, beide testen met dezelfde urine
Wat gek, die bovenste lijkt nu wel positief te zijn maar die daaronder niet. En met dezelfde urine nog wel... Hier deze maand ook problemen met de zwanger&kids testen. Testen werden steeds iets donkerder, dus ik dacht dat ei eraan kwam. Inmiddels op dag 19 en testen worden weer lichter. Verschillende testen per dag gedaan en verschillende resultaten... In de maanden hiervoor wel altijd een knaltest en duidelijke piek, ook als ik maar 1x per dag testte. Ik wacht het maar af, maar wel erg vervelend dit. Als we straks met IUI zonder hormonen gaan beginnen moet ik ook ovutesten gebruiken, maar dan moet ik wel mn piek op tijd vinden
Niet stom bedoeld maar neem eens een foto van ALLE testen op een rij met datum ,uur eventueel je temperatuur enz.want ik denk dat niemand nog kan volgen en je vorige bleoding die je hebt gehad of dag van je operatie enz.
Ik ben gewoon ongesteld geworden, 31 dgn na mijn bbz operatie, 14 dgn na positieve ovulatietest. Zit nu op cd13 van nieuwe cyclus. cd11 13:00 donker streepje ovutest. 17:00 licht streepje ovutest 20:00 donker streepje cd12 Iedere test licht streepje ovutest. cd13 13:30 donker streepje ovutest. 19:30 Donker streepje ovutest. Ik zie ook dat ie niet positief is, echter zoek ik naar een antwoord cq verklaring waarom de resultaten zo enorm wisselend zijn. En zwanger ben ik ook niet.
Ik hoop het snap er niets meer van, dacht op cd11 al dat ie er snel aan zou komen. Straks testje doen, ben benieuwd.
Ik heb het ook wel eens gehad dat ik een negatieve test had maar dat mijn gevoel me zei dat de test niet correct was. Uurtje later weer een testje en die knalde er af. Dat kan.... Misschien nader je ook wel steeds je piek maar gebeurd er wat waardoor je lijf nog even wacht met ovuleren, ook niet vreemd. Zou er niet te veel vraagtekens bij zetten en gewoon door testen met max 2 testjes per dag. Succes, hoop dat je je ei snel te pakken hebt. Xxx
Hier dan overzicht: Rijtje van boven naar beneden: 1- cd9 11:55 2-cd10 12:00 3-cd11 13:30 4-cd11 17:35 5-cd12 10:45 6-cd13 13:30 7+8-cd13 19:30 zelfde urine. 9-cd14 09:50 Foto 3 testen Cd11 20:00 alle met zelfde urine