Update: Ben net naar de HA geweest.....vond het ook vreemd allemaal. Nu drukte hij 3 keer op mijn baarmoeder links en rechts.....en dat deed zeer!! Dat had hij al verwacht en ik moet morgenochtend direct bloed laten prikken....bleh ben bang voor naalden... Daarna moet ik s'middags bellen voor de uitslag en dan wordt er besproken wat we verder gaan doen. Hij had het over een vaginale echo?? Help....wat is dat en wat gaan ze dan doen??? Nu maar eerst naar morgen toewerken en zie dan wel verder!! Liefs Marianne
Tja ben het helemaal met Joyce eens. Ik heb zelf zaterdag nog een inwendige echo gehad. Valt echt reuze mee. Doet helemaal geen pijn. Hooguit een beetje ongemakkelijk idd. met je benen in de beugels Wel ontzettend mooi om te zien. Ze kunnen alles voor je bekijken. De baarmoeder, Eierstokken, Blaas alles. Heel veel succes in ieder geval. Veel liefs Daan
Gelukkig!! Dan hoef ik me niet zo druk te maken. Zal jullie op de hoogte houden...morgen eerst bloed laten prikken....zullen zien wat de uitslag is. Ga me er niet te druk om maken....... Ik houd jullie op de hoogte. Liefs Marianne
Heb vannochtend bloed laten prikken. Was zo gepiept...stond binnen 5 minuten weer buiten!! Vanmiddag de HA bellen voor de uitslag.....Hmmm...vind het wel spannend en merk aan mezelf dat ik wel een beetje zenuwachtig ben. Want als ze daar niets aan kunnen zien aan het bloed dan moet ik waarschijnlijk die vaginale echo doen. Dat vind ik op zich niet zo heel erg, zal me denk ik wel een beetje ongemakkelijk voelen....Maar ik ben zo bang dat ze gaan kijken en dan er iets compleet mis is van binnen....!!! Raar is dat zeg!! Zal me er maar niet te druk om maken. Zal jullie op de hoogte houden!! Liefs Marianne
De uitslag.... Mijn bloed was oke!! Gelukkig maar!! Nu moet ik wel een afspraak maken voor de vaginale echo. Best spannend!! Thanks voor de support asjuh.....weet jij al iets meer?? Liefs Marianne
Moet 17 mei om 10.10 uur naar de gyn voor een inwendige echo. Hoop dat het mee zal vallen en probeer er nu niet zoveel mee bezig te zijn. Over 1 1/2 week vertel ik wel hoe het is afgelopen! By the way.....ben ook nog steeds niet ongie geworden!!! Liefs Marianne
Hoi Marianne, Je verhaal is heel erg herkenbaar. Ik heb al een paar dagen bruine afscheiding, mijn NOD zou morgen zijn. Vandaag had ik twee keer bij het afvegen rose-achtige afscheiding.. Oke dacht ik, de duiveltjes zijn gearriveerd. Ik heb dan ook maar gelijk mijn banner aangepast... Maar op dit moment is er niets meer te bekennen, alleen een heel klein beetje bruinige afscheiding. Ik weet nu niet waar ik aan toe ben. Ik kan het, op dit moment, geen menstruatie noemen.... Ik weet het gewoon niet even meer Hoe is het met jou? Liefs An
ik heb ook va donderdag al dan roze, dan beige, en dan weer roze en dan weer niets en dan weer witte en dan weer niets en dan weer bruine afscheiding. Gister niets en vandaag weer donker bruine maar geen krampen of wat dan ook??? wat zei de ha; had ie een idee waar het aan kon liggen. heb je al wel een zwangerschapstest gedaan de laatste dagen (dat kon ik namelijk niet echt uit je verhaal halen.
Nee heb sinds vorige week geen zwangerschapstest meer gedaan. Ik ga zondag a.s wel voor de zekerheid testen want voor mijn gevoel kan je niet op 27 dagen testen terwijl ik zeer onr. ongesteld ben en de laatste cyclus 42!! dagen was. Volgens FF kan ik 7 mei testen...dus dat doen we maar dan. Ga er niet vanuit dat het positief is..maar voor je gevoel zit je dan wel wat lekkerder in je vel.....Alhoewel....ik liever een plusje zie staan hoor!! De HA vertelde dat het wel kon zijn dat je na het stoppen van de pil af en toe wat andere afscheiding kan hebben. Dat was vrij normaal...maar ik had bruinig bloed verlies ( oud bloed ) tussentijds....en dat was volgens de HA niet goed. En.......elk vrouwenlichaam is weer anders ... dus daar kan je ook weer niet van op aan. Dus nu een vaginale echo...Om te kijken naar de baarmoeder en eierstokken.......ben wel erg benieuwd....hoe het zal zijn. Maar tot op heden dus niet ongie en zit al op dag 33.....grr!!! Maar goed....we wachten wel weer af en ben nu wel geruster omdat ik toch die echo kan laten doen zodat ik na het onderzoek weet wat er scheelde en uiteraard of alles normaal is zoals het hoort!!! Mijn duimen draaien voor jullie !!! Liefs Marianne