Antibiotica, ik hou niks meer binnen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dani27, Jan 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Ik bleek een blaasontsteking te hebben dus een kuurtje.
    Alles wat ik eet en drink komt er nu meteen weer uit.

Kan het kwaad voor de baby?

Ik krijg vanmiddag een ander recept omdat ik overgevoelig reageer.

2. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Als het lang aanhoudt is dat niet goed. Voor even is het meer erg naar voor jou. Sowieso moet je aan de bel trekken als je 24 uur niets hebt kunnen drinken.

3. mamavanjes

mamavanjes Actief lid

Nov 21, 2013
    148
    0
    16
    Zou even contact opnemen met je huisarts is niet helemaal normaal voor een antibiotica kuur. Je kan natuurlijk wel diaree ervan krijgen maar zou toch even overleggen. Beterschap!

4. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Hoi dames

Nou ik moet zolang mogelijk volhouden met de kuur. Ze zagen al minder bacterieen in mijn urine.

Heb zetpillen voor eventueel tegen de misselijkheid.

Ik probeer het nog een dag of 2. Dan breng ik mijn urine weer. Als het dan schoon is hou ik het voor gezien.

Ik heb deze kuur eerder gehad en was altijd wat beroerd ervan maar dit herken ik niet.
    De zwangerschapsmisselijkheid heb ik al weken achter me gelaten.

Dat ik beroerd ben is niet erg maar doordat ik schijnbaar overgevoelig reageer, ben ik bang dat de baby dat ook doet ? Of kan dat niet?

5. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Denk niet dat het bij de baby komt, niet alles komt natuurlijk door de navelstreng heen.

6. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Ik heb dit ook meegemaakt, gestopt met de antibiotica, heel goed gaan drinken, weinig suiker eten, cranberry sap drinken (dat is wel vies) en de blaasontsteking was weg :) wel nauwlettend urine laten controleren door een arts, ik was in overleg met de gynaecoloog gestopt met de antibioticum

7. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    ik ben ermee gestopt..het voelde gewoon niet goed.
    eergister was de ontsteking bijna weg. Ik eet nu veel cranberries en drink jus dorange en breng morgen mijn urine nogmaals weg.

Share This Page